از شامگاه دوشنبه تاکنون

رییس گروه پیش ‌بینی و هشدار هواشناسی گلستان گفت: با ورود سامانه ناپایدار و بارشی به استان، دمای هوا از شامگاه گذشته تا امروز سه شنبه در مناطق مختلف گلستان بین 8 تا 15 درجه سانتیگراد کاهش یافته است.

دمای هوای گلستان 8 تا 15 درجه کاهش یافت

به گزارش گلستا ن۲۴ ؛ محمود محمدقلی پور روز سه شنبه اظهار کرد: دمای کنونی گرگان مرکز استان با هشت درجه کاهش نسبت به روز گذشته در همین موقع به 11 درجه سانتیگراد رسیده و هم اینک مراوه تپه با هفت درجه سانتیگراد سردترین شهر گلستان است.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش از بامداد سه شنبه تاکنون در گرگان و به میزان سه میلیمتر بود، اضافه کرد: الگوهای پیش بینی نشان می دهد از عصر امروز به تدریج از میزان بارش ها کاسته می شود اما هوای استان همچنان ابری خواهد بود.

محمدقلی پوری تصریح کرد: در این مدت بیشترین بارش ها در مناطق کوهپایه ای و کوهستانی خواهد بود و درحوزه های میان دستی و شمالی استان بارشی نخواهیم داشت.

رییس گروه پیش ‌بینی و هشدار هواشناسی گلستان ادامه داد: موج ناپایدار همراه با ،بارش های پراکنده فردا چهارشنبه از استان عبور می کند و روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری، جوی آرام را در استان شاهد خواهیم بود.

محمدقلی پور ادامه داد: از شامگاه جمعه بار دیگر سامانه سرد و بارشی برای استان گلستان پیش بینی شده است.

وی در خصوص وزش باد شامگاه سه شنبه در مناطق مختلف گلستان نیز عنوان کرد: بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان های گنبدکاووس، مینودشت و مراوه تپه در شرق استان و 76 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

 

انتهای پیام /

منبع : فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار