رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: احتمال در بازداشت ماندن خطرسازان چهارشنبه‌ آخر سال تا بعد از تعطیلات نوروز وجود دارد.

هشدار رییس دادگستری گلستان به حادثه سازان چهارشنبه سوری/ متخلفان تا بعد از تعطیلات نوروز در بازداشت می‌مانند

به گزارش گلستان 24 ؛ رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دستگاه قضایی با متخلفان و حادثه سازان چهارشنبه آخر سال، برخورد می‌کند؛ اما امیدواریم جوانان و نوجوانان با احتیاط بیشتر، سال نو را به کام خود و خانواده‌های شان تلخ نکنند و آتش نشانان را به دردسر نیاندازند.

 

هادی هاشمیان با خطرسازان چهارشنبه آخر سال اتمام حجت هم کرد و گفت: افرادی که به اتهام اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند ممکن است تا پایان تعطیلات با صدور قرار، موقتا در بازداشت بمانند و بعد از نوروز به اتهاماتشان رسیدگی شود.

این مقام قضایی خطاب به خانواده‌ها توصیه کرد که با همراهی فرزندان خود در این مراسم سنتی، مراقب رفتار‌های پرخطر آن‌ها باشند و فروشندگان مواد محترقه و آتش زا را به دستگاه قضایی و انتظامی معرفی کنند.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان از مسئولان خواست مکان‌هایی را برای چهارشنبه آخر سال و شادی مردم تدارک ببینند و با رصد دورهمی‌های چهارشنبه شب، جلوی اقدامات غیرقانونی را بگیرند.

هاشمیان گفت: خوشبختانه سال ها‌ی اخیر با فرهنگ سازی‌های صورت گرفته، مردم نسبت به حوادث احتمالی آگاه شده اند و شاهد سوانح کمتری هستیم.

انتهای پیام/

منبع : میزان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار