آماده‌باش اورژانس گلستان برای چهارشنبه آخر سال/ مجروحیت 38 نفر در چهارشنبه‌سوری 1395 معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از آماده‌باش اورژانس گلستان برای چهارشنبه آخر سال خبر داد.

معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ علی متکی  در گرگان در خصوص آمادگی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: پایگاه‌های اورژانس گلستان برای چهارشنبه آخر سال به صورت آماده‌باش کامل هستند که در صورت بروز حادثه بلافاصله نسبت به اقدامات درمانی و امدادی اقدام کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه سال گذشته به دلیل فرهنگ‌سازی درست و همراهی مردم، آمار مصدومان و مجروحان چهارشنبه آخر سال تعداد بسیار پایینی بود و امیدواریم امسال نیز شاهد کمترین حادثه ممکن باشیم.

معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: نزدیک ایام عید نوروز هستیم و باید تلاش کنیم در کنار هم اجازه ندهیم شادی ایام پایانی سال برای دقایقی ایجاد هیجان به غم و ناراحتی تبدیل شود.

متکی بیان کرد: امسال برای نخستین بار پویش «نه به مواد محترقه» را راه‌اندازی کردیم که امیدوارم مردم نیز ما را همراهی کنند تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

وی در خصوص ایجاد فضای متمرکز برای تخلیه درست هیجانات جوانان و پیشگیری از حوادث ناگوار، اضافه کرد: این پیشنهاد در جلسات مختلف بیان شده اما تاکنون تائید نهایی و یا تصمیم خاصی در این رابطه اعلام نشده اما اجرای این امر می‌تواند از بروز حوادث جلوگیری کند.

معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: 35 مجروح از 38 چهارشنبه آخر سال در سال گذشته بین 10 تا 30 سال سن داشتند.

متکی گفت: این نشان می‌دهد هیجانات جوانان برای چهارشنبه آخر سال مدیریت شود تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم و توصیه ما این است که خانواده‌ها به شدت مراقب فرزندان خود باشند.

وی در پایان ابراز کرد: امیدوارم امسال شاهد این باشیم که گلستان در موضوع کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال پیشرو و پیشگام است.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار