مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از فعالیت و آمادگی شبانه روزی این نهاد در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.

فعالیت شبانه روزی هلال احمر گلستان
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حسین احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان به آغاز طرح امداد و نجات نوروزی در گلستان اشاره کرد و گفت: این طرح از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین به مدت ۲۰ روز با استفاده از استعداد نیروی انسانی نجاتگر و امدادگر و همچنین تجهیزات و لجستیک هلال احمر برگزار می‌شود.

احمدی افزود: در این طرح از ۵۷ دستگاه وسایل نقلیه شامل آمبولانس‌های کمک دار، وانت کمک دار، یک دستگاه آرگو، یک فروند بالگرد و خودروی نجات استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: ۳۴۸۰ نفر روز از نیرو‌های جوان امدادگر، نجاتگر و داوطلب استفاده می‌کنیم و همه روزه در تمام مناطق استان به ویژه راه‌های پرترافیک و مناطق صعب العبور و کوهستانی از ۱۹۲ نفر اعضای سازمان جوانان و امدادگر و نجاتگر بهره خواهیم برد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: علاوه بر نقشی که در کنترل سوانح ترافیکی ایام نوروز بر عهده داریم باید همواره مراقب بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی نظیر سیل و زلزله هم باشیم که در این راستا نیز آمادگی کامل وجود دارد.

وی ادامه داد: شعب هلال احمر در سراسر استان در تمامی ساعات شبانه روز در آماده باش قرار دارند.

احمدی در پایان از مردم تقاضا کرد و گفت: در مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن ۱۱۲ تماس بگیرند تا نزدیکترین گروه امدادی به یاری آن‌ها بیاید.

انتهای پیام /

منبع : باشگاه خبر نگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار