با همراهی معاون امور جوانان انجام شد؛

پایگاه امداد و نجات دریایی و پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمربندرترکمن میزبان حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان گلستان و خانم کریمی معاون امور جوانان این جمعیت بود.

بازدید مدیر عامل هلال احمر استان از پست ایمنی و سلامت بندرترکمن
به گزارش گلستان 24؛  دکترحسین احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان گلستان در ادامه روند بازدیدهای عیدانه با حضور در بندرترکمن ضمن تبریک سال نوبه رییس شعبه ،کارکنان،امدادگران ،نجاتگران و جوانان هلال احمراین‌ شهرستان به همت بلند آنان خداقوت گفت و از‌ تلاشهایشان‌ تقدیر کرد.

وی با نگارش پیامی‌ در دفتر نظرات مسئولین پست ایمنی و سلامت مسافرین و دفتریادمان پایگاه امداد و نجات دریایی؛ نوروز را یادگار‌ قومی با‌فرهنگ کهن ،اصیل و مهربانی فراوان بیان کرد که آمیخته شدن فرهنگ اصیل ایرانی با تعالیم حیات بخش اسلام رمز ماندگاری ایران اسلامی را رقم زده است .

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان گلستان در ادامه ضمن تحسین حضور پرشور جوانان و نجاتگران‌ از تلاش های عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان اعم از جوانان، امدادگران و نجاتگران، داوطلبان ، رییس و کارکنان این مجموعه قدردانی کرد.

گفتنی است مدیرعامل هلال احمرگلستان درحاشیه این بازدید ضمن حضور در ایستگاه نوروزی پلیس که در محل اسکله و در مجاور پایگاه امداد و نجات دریایی این شهرستان دایر است به پرسنل حاضر در آن با عرض خداقوت سال نو را تبریک گفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار