در دیدار با فرمانده سپاه گرگان مطرح شد؛

فرماندار گرگان با تمجید از سپاه شهرستان به جهت سفرهای راهیان نور، گفت: کاش ما مسئولان نیز توفیق داشتیم در ایام آغازین سال در مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس حضور پیدا کنیم.

آرزوی جالب فرماندار گرگان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سید عباس حسینی فرماندار گرگان با تقدیر و تشکر از سپاه شهرستان بدلیل سفرهای راهیان نور ایام نوروز، اظهار کرد: خدا به بسیجیان و سپاهیان قوت بدهد که چنین انگیزه ای معنوی در جوانان پدید می آورد.

وی افزود: حضور دیداری در مناطق جنگی و مشاهده عملکرد هشت سال دفاع مقدس برای نسل های بعد نوعی خدمات معنوی به جامعه است، کاش این فرصت و ایام ما نیز همراه با زائرین در خدمت آنان باشیم، کاش ما نیز همراه این عزیزان می رفیتم و توفیق داشتیم از این عطاری بزرگ عبور کنیم و از عطر آن بهره مند شویم.

فرماندار گرگان اذعان کرد: خوشبختانه گزارشی از اتوبوس های راهیان نور نداشتیم و بهانه دست یک عده موج سوار داده نشد، ان شاالله همیشه شهری آرام همراه با آگاهی کامل داشته باشیم.

حسینی با اشاره به ناآرامی های دی ماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: موج سواری عده ای اغتشاشگر در سال گذشته با درایت شورای تامین شهرستان نقش بر آب شد و سره از ناسره جدا شد و مردم ولایتمدار گرگان بار دیگر ثابت کردند که پای این نظام مقدس و انقلاب هستند.

بر اساس این گزارش و به گفته سرهنگ دوم سید علی مهاجر، فرمانده سپاه شهرستان گرگان، 1797 نفر در روزهای پایانی سال 96 عازم مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور شدند که از این میان 849 نفر را برادران و 948 نفر را خواهران تشکیل می دادند.

از دیگر اقدامات سپاه گرگان در ایام نوروز سال 97 می توان به برگزاری مراسم تحویل سال نو در تپه نورالشهدا، فضاسازی سطح شهر، برپایی ایستگاه های صلواتی در ایام وفات حضرت زینب(س) و توزیع پلاستیک زباله در روز طبیعت اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار