همرزم شهید مدافع حرم حجت‌الله نوچمنی:

یکی از همرزمان شهید مدافع حرم حجت‌الله نوچمنی گفت: «حجت‌الله» عا همرزم شهید مدافع حرم حجت‌الله نوچمنیق مبارزه با صهیونیست‌ها بود و خیلی دوست داشت صهیونیست‌های جنایتکار را بکشد و یا توسط آنها در راه اسلام و ولایت شهید شود.

«حجت‌الله» عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها بود/ راه شهیدان را با «مرگ بر اسرائیل» ادامه می‌دهیم

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت‌الاسلام محمد زائری یکی از همرزمان شهید مدافع حرم «حجت‌الله نوچمنی» صبح امروز در گرگان اظهار کرد: «حجت‌الله» عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها بود و خیلی دوست داشت صهیونیست‌های جنایتکار را بکشد و یا توسط آنها در راه اسلام و ولایت شهید شود.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم حق زیادی به گردن همه ما دارند از قدرشناسی مردم دارالمومنین گرگان در آئین باشکوه وداع و تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم حجت‌الله نوچمنی تصریح کرد: اگر این شهدا نبودند یقین بدانید داعش جنایتکار امروز در ایران به جنایت و نسل‌کشی مسلمانان می‌پرداخت.

این همرزم شهید مدافع حرم همچنانکه اشک چشمانش به پهنای صورت سرازیر شده بود، افزود: من در معراج‌الشهدا پیشانی شهیدی را بوسیدم که بدنش سوخته و تاول زده بود، دو دست‌اش از بازو قطع شده و شهید دیگری آوردند که سر در بدن نداشت، شهادت برای ما افتخار است، ما راه سیدالشهدا را ادامه خواهیم داد و این همان عاقبت‌بخیری است.

زائری با بیان اینکه اقدام جنایتکارانه صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند، متذکر شد: راه شهیدان را با مرگ بر اسرائیل ادامه می‌دهیم و تا محو این غده سرطانی از صحنه روزگار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی فداکاری و جانفشانی شهدا را تدام حرکت سیدالشهدا (ع) عنوان کرد و افزود: یقین دارم مادر شهدا و این شهید مدافع حرم چنین فرزندی را با اشک بر امام حسین (ع) شیر داده است، این شهید مدافع حرم بچه هیئتی بوده و سالها برای عزاداری سیدالشهدا سینه‎زنی کرده است و آخرالامر مدال پرافتخار شهادت را برگزید و آسمانی شد.

این همرزم شهید مدافع حرم با همان حالت حزن‌آلود و با چشمانی اشکبار ادامه داد: حجت جان خیالت راحت باشد اینجا بعد از تو کسی به بچه‌هایت سیلی نمی‌زند، اگر در کربلا به کودک سه ساله سیلی زدند اینجا دختربچه 90 روزه و  پسر 6 ساله‌ات را در آغوش می‎گیرند، حجت جان خیالت راحت باشد اینجا دور بدن تو کسی به خانواده‌ات نمی‌خندد، اینجا زنان مومنه و مردان باغیرت برای تشییع تو آمدند.

زائری با بیان اینکه همه باید به آرمان شهیدان پایبند باشیم، مطرح کرد: هر کسی به این آرمان‌ها و ارزش‌های دینی بی‌تفاوت باشد در حقیقت خون شهیدان را پایمال کرده است.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار