برخی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان از جمله شبکه "کالا"، نماهنگ "من و تو و مردم" را مرتبا بازپخش می کنند. اشعار این کلیپ و خوانندگی آن از "یغما گلرویی" است و توسط "علی موثقی" کارگردانی شده است.

تلاش شبکه های ماهواره ای برای ترویج بی بند و باری/ باز هم پای "یغما گلرویی" در میان است + عکس

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ موضوع بی حجابی از معضلاتی است که امروزه نمودهای آن را می توان به وفور در میان زنان و دختران جامعه مشاهده نمود، معضلی که اگرچه به یکی از آسیب های اجتماعی بدل شده اما در مقایسه با سایر این آسیب ها با تساهل بیشتری نسبت به آن برخورد می شود.

هر چند پدیده بدحجابی موضوع جدیدی نیست و پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره حضور افرادی هنجار شکن و با پوشش نامناسب را در جامعه شاهد بوده ایم، اما گسترش این پدیده مذموم طی سال های اخیر و گرایش روز افزون جوانان به آن امری نگران کننده است که نیازمند ریشه یابی و برنامه ریزی برای ارائه ی راه کار های عملی از سوی نهادهای فرهنگی است.

گرچه بی حجابی علل گوناگونی دارد، اما یکی از مهمترین عواملی که در حال حاضر می توان برای دامن زدن به فرهنگ بد پوششی و بدحجابی به آن اشاره کرد تأثیر مخرب شبکه های ماهواره ای و برنامه های غیر اخلاقی این شبکه ها بر جوانان است، که متأسفانه به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب برای خنثی کردن آثار مسموم آن و طیف وسیع مخاطبین با سرعت سرسام آوری درحال دگرگون ساختن ساختار های ارزشی جامعه و القای فرهنگ برهنگی به جوانان است

در همین رابطه اخیرا مشاده شده که برخی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان از جمله شبکه "کالا"، نماهنگ "من و تو و مردم" را مرتبا بازپخش می کنند.

اشعار این کلیپ و خوانندگی آن از "یغما گلرویی" است و توسط "علی موثقی" کارگردانی شده است.

علی موثقی کارگردان تیزر

Image result for ‫علی موثقی‬‎

یغما گلرویی شاعر، ترانه سرا، نویسنده

Image result for ‫یغما گلرویی‬‎

آتنا حبیبی

Image result for ‫آتنا حبیبی‬‎

نکته قابل تامل در این ویدیو کلیپ بهره گیری از مدل بدون حجاب (در داخل کشور) با بازی "آتنا حبیبی" است که در زمان تولید این کلیپ هنوز با یغما گلرویی ازدواج نکرده بود.

از یغما گلرویی آثاری از جمله شعر، داستان، ترجمه شعر و فیلمنامه منتشر شده و ترانه های او توسط خوانندگان لس آنجلسی و حتی خوانندگان هتاکی مانند شاهین نجفی اجرا شده است.

همسر یغما گلرویی پیش از این یادداشتی را در خصوص وی در فیسبوک منتشر کرد و نوشت:

"روزی که دیدم با دوست نزدیک من، توی اتاقم خوابیدی و صدای نفسهای شهوانیتون رو شنیدم ،آرزو کردم ای کاش هیچ وقت به دنیا نمی آمدم ،اگرچه در آنروز تو من را به قتل رساندی. اما روزیکه کاغذ بدست گرفتی و از انسانیت حرف زدی، روزیکه شعار کشتن را متوقف کنید سردادی، آرزو کردم ای کاش تو به دنیا نمی آمدی یا حداقل دیگر انسانی شبیه تو به دنیا نیاید. .فردینان سلین در کتاب دسته دلقکها جمله ء قشنگی داره: (دردها فراموش میشوند ولی حرومزاده ها هرگز) وحالا فکر میکنم چه خوب که به دنیاآمدی زیرا فهمیدم جانورانی مثل تو هم درکنار ما ،در نقش انسانهای فرهیخته و ازخودگذشته درحال بازی هستند. چه خوب که به دنیا آمدی ومن در کنار تو بردباری ،گذشت، دروغ وخیانت را یادگرفتم تو شوهر من نبودی تو شومن مردم بودی وهنوز هم هستی (show man) . تولدت مبارک مرد خودشیفته هزار چهره

خیلی خوب دروغ میگفتی و خیلی بهترعذرخواهی میکردی...ولی یه جا وقتی گفتی بردنت زندان وبهت تجاوز کردند.. .دیگه نتونستی خوب ازم عذر خواهی کنی آخه دیگه دروغتو ترجیح میدادم به معذرت خواهیهای تمام عمرت. ولی با شما هستم اگه واقعا یکی بهت بگه من سه روز نبودم چون داشتم بهت خیانت میکردم راحتتری ؟ یا اگه بگه زندان بودمو واسه اینکه یشتر باور کنی بگه مورد تجاوز هم قرار گرفته؟ شما اسم این آدمو چی میزارین؟ میدونم میزارین شاعر روشنفکر مبارز!"

گلرویی چند سال پیش هم کلیپی با عنوان "رهایی" ساخت و در فضای مجازی منتشر کرد. کلیپی که مجوزی نداشت و در آن اشاره های مشخصی برای زن ایرانی وجود داشت. تصاویری از زنان برهنه ای نظیر گلشیفته فراهانی که نمادی از آزادی معرفی می شوند.

این کلیپ در حالی منتشر شد که طبق قانون "مجازات فعالیت‌های غیرمجاز در امور سمعی و بصری" مصوب 1386 مجلس شورای اسلامی، چنین اقدامی خلاف قانون و مستوجب مجازات است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار