امام جمعه بخش وشمگیر:

امام جمعه بخش وشمگیر گفت: مسئولین به همراه آحاد مردم با توجه به شعار سال از کالای داخلی حمایت کرده تا اقتصاد پویایی در کشور ما ایجاد شود.

حمایت از کالای داخلی وظیفه هر ایرانی/ مطالبه گری از مسئولین در خصوص شعار سال انجام شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجة الاسلام جلیل دماوندی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: انّی اُخافُ لکم استخفاف بالدین و بیع الحکم و قطیعة الرحم... برخی از افراد امت من ، دین را خفیف و سبک خواهند شمرد و برخی از آنان احکام را می فروشند.

امام جمعه موقت بخش وشمگیر با بیان اینکه اگر مردم علماء و اندیشمندان دین را پیروی می کردند و از متابعت جاهلان خودداری می نمودند ماجرای عاشوراء پیش نمی آمد تصریح کرد: بر رأس بودن حکومت طاغوتی پهلوی بخاطر این بود که علمای دین خانه نشین بودند و جاهلان حاکمیت داشتند. امروز هم اگر حرف دشمنان اسلام مقدم بر حرف عالمان دین باشد، اگر ما حرف ولی فقیه را قبول کنیم، و به حرف جاهلان و مغرضان و بیگانگان اهمیّت ندهیم، ایران گلستان خواهد شد.

وی ادامه داد: باید به کالای ایرانی و تولید ایرانی اهمیّت بدهیم، و از آن حمایت کنیم و فقط به شعار دادن اکتفاء نشود. واجب است که به حمایت از تولید و کالای ایرانی عمل کنیم و از برخورد شعاری خوددای شود. اقتصاد مقاومتی چقدر توسط مردم و مسئولین اجرائی شد؟! چقدر مدیران و مسئولین به اقتصاد مقاومتی اهمیّت دادند؟!

دماوندی متذکر شد: سال گذشته شاهد بودیم که واردات کالاهای خارجی زیاد شد و تولید داخلی حمایت نشد و کارخانجات ایران بسته شد و کارگران ما بیکار شدند. آیا مدیران در تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی ، موفق عمل کردند؟ شعار امسال بدلایل زیادی مطرح شده است.

امام جمعه موقت بخش وشمگیر یکی از دلائل انتخاب شعار امسال را جهت دادن به سیاستهای اجرائی مسئولین که اتمام حجّت و چراغ راهی باشد برای همهء مسئولین و مدیران نظام دانست و ابراز کرد: مدیریت اجرای شعار امسال به عهده مسئولین است.

استاد حوزه علمیه افزود: متوجه نمودن افکار عمومی که از مسئولین مطالبهء حمایت از کالای ایرانی را داشته باشند. لذا باید مردم و سرمایه گذاران و تولید کنندگان و فروشندگان و مصرف کنندگان و دولتمردان، از تولید کالای ایرانی و مصرف آن حمایت کنند.

وی گفت: اگر کالا و محصولی را که ما در داخل کشور تولید می کنیم مشابه آن از خارج وارد شود سرمایه گذار ورشکست خواهد شد، کارخانجات تعطیل می گردد و در نهایت کارگران بیکار می شوند. لذا دشمنان تلاش دارند نگذارند مردم به شعار سال عمل کنند. پس باید مردم و دولتمردان ما، با عمل خوب خود نشان دهند که آمریکا و متحدانش هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار