یادداشتی به بهانه میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار؛

آنچه که امروز باعث شده سپاه پاسداران در ماموریت های خودش مثل گذشته انقلابی باقی بماند و در برابر دشمنی های خارجی و زخم زبان های داخلی لحظه ای تردید نداشته باشد. حمایت های قاطع ملت ایران است که هیچ وقت رشادت های فرزندان خودشان را در اوایل جنگ تحمیلی فراموش نکرده اند.

حمایت های قاطع ملت ایران رمز انقلابی ماندن سپاه پاسداران

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ محمد مهدی قزلسفلی در یادداشتی نوشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گروهها و نهادهای انقلابی زیادی تشکیل شدند که هر کدام در جهت انجام ماموریت انقلابی خودشان تلاش های فروانی را انجام دادند و یکی از این نهاد های انقلابی که اواخر سال 1357 با هدایت حضرت امام (ره) و حضور نیروهای انقلابی تشکیل گردید .

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و از همان بدو تاسیس وظیفه سنگین پاسداری از انقلاب در برابر انواع توطئه ها و شرارت های داخلی و خارجی را بر عهده گرفت بطوریکه حضرت امام (ره) فرمودند: "اگر سپاه نبود کشور هم نبود"، این جمله حضرت امام (ره) قطعا یک جمله تعارفی یا شعاری نبود بلکه اعتقاد عمیق ایشان به این نهاد انقلابی بود که توانسته بود موفقیت های چشمگیری در پاسداری از آرمانهای انقلاب داشته باشد و هر اندازه که زمان سپری می شود اهمیت وجود و تقویت این نهاد انقلابی بر همگان آشکار می گردد و در این بین دشمنان ملت ایران زودتر به اهمیت نقش سپاه پی بردند و به همین خاطر هم دائما در حال تخریب آن هستند و از هیچ اقدامی فروگذاری نمی کنند.

2- امروز سپاه پاسداران در راستای ماموریت های قانونی خودش در چندین جبهه در حال جنگ است. از رصد آسیب های اجتماعی گرفته تا آشفته کردن خواب کسانی که در لباس های مختلف در حال چپاول اموال بیت المال هستند و این طبیعی است که دشمنان این انقلاب به تخریب فرزندان این ملت در سپاه بپردازند. اما جای تعجب است که امروز صدای تخریب از حلقوم برخی از مسئولینی خارج می شود. که به قیمت ریخته شدن خون شهدای پاسدار صاحب تریبون شده اند و تعجب آور تر اینکه گاهی اوقات از دشمنان نیز سبقت می گیرند. به قول مقام معظم رهبری" انقلاب هرچه دشمن دارد و دشمنی دارند به طور طبیعی در مقابل سپاه پاسداران صف بسته اند، چون پاسدار انقلاب است"

3- به اعتقاد نگارنده آنچه که امروز باعث شده سپاه پاسداران در ماموریت های خودش مثل گذشته انقلابی باقی بماند و در برابر دشمنی های خارجی و زخم زبان های داخلی لحظه ای تردید نداشته باشد. حمایت های قاطع ملت ایران است که هیچ وقت رشادت های فرزندان خودشان را در اوایل جنگ تحمیلی فراموش نکرده اند.

فراموش نکرده و نخواهند کرد که اگر امروز در میان این همه نا امنی در کشورهای همسایه در امنیت کامل زندگی می کنند، قیمت خون پاک پاسداران شهیدی است که در مرزهای داخلی یا در حلب، خان طومان و... در دفاع از حریم اهل بیت (ع) به زمین ریخته شده است. مردم هیچ وقت فراموش نکرده و نمی کنند و این برخی از مسئولین هستند که امروز باید به صف مردم برگردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار