نقش راهبردی سپاه موجب شده‌ است که نیروهای جبهه مقاومت در چند قدمی‌‌ محو اسرائیل از صفحه روزگار و آزادی قدس شریف قرار گیرند.

سپاه ذوالفقار برنده ولی مظلوم
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سپاه در طول 40 سال عمربا برکت انقلاب اسلامی در هر عرصه‌ای که دشمنان برای نابودی انقلاب وارد شدند با روحیه جهادی و انقلابی به مقابله با آنها پرداخت که از جمله می‌توان به درگیری‌های کردستان، گنبد، ترورها، جنگ تحمیلی ،هواپیما ربایی و.... اشاره کرد که سپاه  با ایثارگری آحاد پاسداران و بسیجیان در کنار سایر نیروهای مسلح با قدرت از این گردنه‌ها عبور کرد و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشت.

این موفقیت‌ها حاصل پایبندی سپاه به مؤلفه‌های مهمی همچون توکل بر خدا،اطاعت از ولایت، روحیه جهاد و شهادت‌طلبی بوده است که پیروزی‌های سپاه سبب شد که دشمنان برای تضعیف سپاه راهبرد سپاه‌هراسی را در پیش بگیرند وبا کمک رسانه‌های بین‌المللی در قالب سینمای غرب، پاسداران را انسان‌های خشن، تروریست و دشمن بشریت معرفی کنند و نهاد سپاه و فرماندهان آن را مورد تحریم قرار دهند.

آنها تلاش کردند اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء را زیر سوال ببرند و هجمه بین‌المللی بر علیه سپاه در دستور کار قرار گیرد و برخی نیز در داخل کشور اتهامات دشمنان را تکرار کنند تا جایی که برخی تهمت کاسب تحریم به سپاه زدند! این هجمه ناجوانمردانه دشمنان نشان‌دهنده این است که سپاه دقیقا در خط اصول و ارزش‌های انقلاب حرکت می‌کند و از آن هرگز عدول نکرده است.

«گری سیک» کارشناس بر جسته آمریکایی معتقد است: مرکز ثقل این نظام رهبری و محور حرکت آن سپاه است و اگر سپاه را از دور خارج کنیم عملا ختم جمهوری اسلامی را جشن گرفته و می‌توانیم به ایران برگردیم و روی خاکستر جمهوری اسلامی یک نظام مثل نظام شاه یا عربستان ایجاد کنیم.

سخن وی اهمیت وجود سپاه را کاملا روشن می‌کند لذا با اعتقاد راسخ باید گفت سپاه ذوالفقار برنده انقلاب و اسلام بر علیه دشمنان قسم خورده است و امید دل آزادگان جهان است که تحت رهبری امام خامنه‌ای عزیز با حضور خود در جبهه مقاومت باعث خواری دشمنان و شکست داعش شد، این نقش راهبردی موجب شده‌ است که نیروهای جبهه مقاومت در چند قدمی‌‌محو اسرائیل از صفحه روزگار و آزادی قدس شریف قرار گیرند.ا


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار