نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم کلاله، مینودشت، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میانگین حاشیه‌نشینی در کشور 11.8 درصد است، گفت: رشد بافت فرسوده و حاشینه‌نشینی در کشور بیداد می‌کند.

رشد بافت فرسوده و حاشینه‌نشینی در کشور بیداد می‌کند
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ شهرام کوسه‌غراوی ظهر امروز در جلسه بازآفرینی شهری استان گلستان اظهار کرد: میانگین حاشیه‌نشینی در کشور 11.8 درصد است و رشد بافت فرسوده و حاشیه‌نشینی در کشور بیداد می‌کند.

وی با اشاره به وجود 60 سکونتگاه غیررسمی در استان گلستان تصریح کرد: 24 درصد حاشیه‌نشینی در گرگان و 31 درصد حاشیه‌نشینی در گنبدکاووس است.

نماینده مردم کلاله، مینودشت، مراوه‌تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی افزود: 30 درصد اعتبارات دستگاه‌های مرتبط باید در بخش حاشیه‌نشینی هزینه شود، همه شهرها باید دخیل باشند و فقط به گرگان و گنبدکاووس نباید توجه شود همه نقاط حاشیه‌نشین باید در اولویت قرار بگیرند.

کوسه‌غراوی بیان کرد: دولت‌های قبل خیلی به موضوع مسکن مهر توجه کردند ای کاش به بافت فرسوده نیز توجه می‌شد تا در مواقع زلزله و حوادث غیرمترقبه این همه در کشور نگرانی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه در خصوص سیما و منظر شهری در کشور کار نشده است، ابراز کرد: تنها شهری که در این زمینه کار شده شهر کیش است مابقی شهرها در این زمینه مورد توجه نبودند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار