مدیر کل فرودگاه های استان گلستان:

مدیر کل فرودگاه های بین المللی استان گلستان از آغاز پروازهای جدید هواپیمایی آتا در مسیر تهران_گرگان_تهران خبر داد و گفت: از این پس شاهد برقراری پروازهای این شرکت در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در مسیر یادشده خواهیم بود.

به گزارش گلستان 24 ؛‌"رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های بین المللی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اولین پرواز شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تهران_گرگان_ تهران در فرودگاه گرگان انجام شد.وی افزود: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با شرکت هواپیمایی آتا، از این پس شاهد برقراری پروازهای این شرکت در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در مسیر یادشده خواهیم بود.

"آذری" تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد که روزهای سه شنبه و چهارشنبه از پرترافیک ترین روزهای کاری فرودگاه گرگان است و پس از کاهش مقطعی پرواز در این روزها، مجددا شاهد رونق پروازها در روزهای یادشده هستیم و امیدواریم با توزیع مناسب پروازها در ساعات و روزهای مختلف هفته بتوانیم پاسخگوی نیازهای میهمانان، مسافرین و هم استانی های عزیز باشیم.

گفتنی است؛ اکنون شش شرکت هواپیمایی با 82 پرواز هفتگی در مسیرهای تهران، مشهد، زاهدان، بندرعباس، کیش، نجف و بغداد در فرودگاه گرگان فعال و وظیفه خدمت رسانی به مسافران را بر عهده دارند.

5554

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار