المیادین جزئیات حمله موشکی بامداد گذشته به مراکز مهم نظامی رژیم صهیونیستی از خاک سوریه را منتشر کرد.

جزئیات شلیک بیش از ۵۰ موشک از سوریه به ۱۰ مرکز مهم نظامی رژیم صهیونیستی/ دستور اسرائیل به مخفی نگهداشتن اطلاعات این حمله

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ بیش از 50 موشک که از خاک سوریه شلیک شدند چندین مرکز مهم و حساس اسرائیل را هدف قرار دادند و سامانه گنبد آهنین نیز نتوانست این موشک ها را رهگیری کند.

المیادین به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: سامانه گنبد آهنین نتوانست این موشک ها را رهگیری کند. این حمله پس از تجاوز اسرائیل به مناطقی در منطقه القنیطره در جنوب سوریه صورت گرفته است.

المیادین با اشاره به جزئیات این حمله تاکید کرد: محموله نخست موشکی که با آن پایگاههای اسرائیل مورد هدف قرار گرفت، شامل بیش از پنجاه موشک بوده است و هر یک از مجتمع های مورد هدف قرار گرفته شده، شامل چندین مرکز اصلی نظامی بوده است.

این موشک ها ده مرکز مهم را هدف قرار داه است که به این شرح است:

1- مرکز نظامی رهگیری اطلاعاتی و الکترونیکی. 2- پایگاه سری اطلاعات مرزی. 3- مرکز نظامی شنود شبکه های مخابراتی و ماهواره ای. 4- مرکز نظامی کنترل ارسال پارازیت. 5- مرکز تنظیمات و سازماندهی ارتباطی و فرستنده ها. 6- مرکز کنترل یگان تسلیحات بکار رفته در عملیات‌های نظامی زمینی. 7- فرودگاه بالگردهای نظامی. 8- مقر فرماندهی نظامی تیپ 810 نظامی. 9- مقر فرماندهی گردان‌های نظامی در منطقه حرمون. 10- مقر زمستانی یگان ویژه موسوم به "بنستیم".

جزئیات شلیک بیش از ۵۰ موشک از سوریه به ۱۰ مرکز مهم نظامی رژیم صهیونیستی/ دستور اسرائیل به مخفی نگهداشتن اطلاعات این حمله

در داخل هر یک از این مراکز چندین مرکز نظامی اسرائیلی قرار داشته است و شاهدان محلی وقوع انفجارهای بزرگ، آتش سوزی و رفت و آمد گسترده آمبولانس ها را تأیید کرده اند.

همچنین منابعی دیگر در مصاحبه با المیادین تاکید کردند: اسرائیل دستوراتی را درباره ضرورت مخفی نگهداشتن هر گونه اطلاعاتی درباره این حمله موشکی به مواضع خود صادر و تاکید کرده است: در این زمینه به بیست موشک شلیک شده از سوریه به سمت سرزمین های اشغالی سخن نگویند.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند از شهروندان اسرائیلی منطقه اشغالی جولان خواسته شده است به پناهگاه ها بروند.

جزئیات شلیک بیش از ۵۰ موشک از سوریه به ۱۰ مرکز مهم نظامی رژیم صهیونیستی/ دستور اسرائیل به مخفی نگهداشتن اطلاعات این حمله

همچنین به گفته این منابع، بیشتر این پناهگاه‌ها در شماری از مناطق اشغالی مجهز به آب و برق نیست که این مسئله باعث شده تا شهرک نشینان آنجا را ترک کنند. این منابع گفتند: رژیم اشغالگر به آنها اجازه داده است این پایگاهها را ترک کنند اما از آن دور نشوند.

پایگاه اینترنتی العهد لبنان نیز نوشت رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند دستگاه اطلاعاتی این رژیم نتوانسته است از قبل به اطلاعات مربوط به حمله از سوریه به جولان اشغالی دست یابد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار