اندر خم ادارات استان !

مطلع شدیم که اخیرا برای یکی از کارمندان اداره کل شیلات گلستان مسائل و مشکلاتی بوجود آمده که مشخص شده بر اساس مستندات موجود که در یک فایل صوتی هم قابل دسترس است، برای این کارمند پرونده سازی شده است .

ماجرای پرونده سازی برای یک کارمند و شکایتش از مدیر کل شیلات گلستان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ مطلع شدیم که اخیرا برای یکی از کارمندان اداره کل شیلات گلستان مسائل و مشکلاتی بوجود آمده که مشخص شده بر اساس مستندات موجود که در یک فاصل صوتی هم قابل دسترس است، برای این کارمند که سید نعیم نریمانی نام دارد پرونده سازی شده است .

 

در تماس تلفنی با سید نعیم نریمانی که از جوانان فعال فرهنگی اجتماعی و از حامیان روحانی در سال 92 بوده ، وی ضمن تایید این خبر گفت : بنده متوجه شدم که مدیر کل شیلات استان ، نامه هایی را علیه من به برخی مراجع نظارتی نوشته لذا بابت این دروغ ها ، توهین و افتراها از مدیر کل در مراجع ذی صلاح شکایت کردم که هم اکنون در حال رسیدگی است .

نریمانی افزود : از رئیس امور اداری ، دو تن از کارکنان معاونت صید ، مسئول بازرسی و مسئول روابط عمومی نیز بابت نقض حقوق شهروندی در محیط اداری ، توهین و افترا شکایت کرده ام .

وی تاکید کرد : این موضوع را تا انتها پیگیری خواهم کرد و خواستار برخورد کامل با این بداخلاقی ها در محیط اداری هستم تا دیگر شاهد چنین رویدادهای تلخی در محیط کار نباشیم .

نریمانی افزود:وجود برخی مدیران که به خود اجازه ی چنین حرکاتی را می دهند شان نظام اسلامی نیست و دستگاه های مربوط به گزینش و صلاحیت مدیران می بایست در خصوص صلاحیت چنین مدیرانی تجدید نظر کنند.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار