رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان در خصوص تنطیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان گفت: گوشت مرغ ۵۸۰۰ تومان برای عوامل فروش ۶۲۰۰ تومان برای مصرف کننده در طول ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده و گوشت قرمز ۲۲۰۰۰ تومان برای عوامل فروش و ۲۳۰۰۰ تومان برای مصرف کننده مصوب شده است.

قیمت گوشت قرمز و مرغ در ایام ماه رمضان اعلام شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  "مختار مهاجر" رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در خصوص برنامه های این سازمان جهت تنطیم بازار گلستان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: شرایط اقتصادی جامعه به گونه ای است که برای کمک به اقشار آسیب پذیر و نیاز این روزها و برای اینکه شوک به بازار وارد نشود دولت تصمیم گرفت اقلام اساسی و مورد نیاز مردم را ۱۰_۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه کند تا حالت تعادل به وجود بیاید.

وی افزود: این اقلام اساسی شامل گوشت قرمز گوشت سفید روغن شکر و برنج است و برای شهرستانها متناسب با جمعیت هر شهرستان توزیع می شود.

"مهاجر" با بیان این مطلب که هر میزانی که تقاضا برای اقلام اساسی وجود داشته باشد ما آماده ی تامین آن هستیم تصریح کرد: گوشت مرغ ۵۸۰۰ تومان برای عوامل فروش ۶۲۰۰ تومان برای مصرف کننده در طول ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است و گوشت قرمز ۲۲۰۰۰ تومان برای عوامل فروش و ۲۳۰۰۰ تومان برای مصرف کننده مصوب شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان اظهار کرد: برای ما تامین احتیاجات همه ی آحاد جامعه اهمیت دارد و همه فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی های مصرف کارگری و کارمندان دولت این مهم را برعهده دارند.

وی افزود: در یکی دو هفته ی اخیر دو هزار تن ذرت و کنجاله توزیع کردیم و برای تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی جای نگرانی نیست همچنین ارز یارانه دار برایشان در نظر گرفته ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان خاطر نشان کرد: ما در کشتارگاه ها در هر شیفت یک دامپزشک و یک روحانی ناظر داریم که بر کیفیت گوشت نظارت می کنند و بابت کیفیت گوشت ها مردم اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار