رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در حال حاضر سازمان حج و زیارت هیچ برنامه‌ای برای از سرگیری دوباره حج عمره ندارد.

هیچ برنامه‌ای برای از سرگیری عمره نداریم/ 6 میلیون نفر در انتظار روشن شدن تکلیف حج عمره

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت  اظهار کرد: سازمان حج و زیارت در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای از سرگیری دوباره حج عمره ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: هیچ گونه اقدامی برای برگزاری و از سر گیری حج عمره از طرف سازمان حج و زیارت صورت نگرفته است و اخبار خرید و فروش فیش‌های حج عمره به مفهوم از سرگیری دوباره حج عمره نیست.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: نقل و انتقال فیش حج عمره در همه دوره‌ها وجود داشته است و این مسئله در حال حاضر نیز به لحاظ قانونی هیچ گونه منعی ندارد و آزاد است.

محمدی در ادامه در تشریح تعداد ثبت نام کنندگان حج عمره، یادآور شد: آمار ثبت‌نام کنندگان حج عمره در سال‌های 90 و 91 به 6 میلیون نفر رسید و این افراد هم اکنون در انتظار تعیین تکلیف عمره هستند.

وی با بیان اینکه ممکن است عده‌ای از آمار 6 میلیون نفر ثبت‌نام کننده در حج عمره، هم اکنون منصرف شده باشند و به هر دلیلی قصد نقل و انتقال فیش حج خود را به دیگران داشته باشند، گفت: سازمان حج و زیارت برای تسهیل در امر نقل و انتقال و خرید و فروش فیش حج عمره، هیچ گونه محدودیتی قرار نداده است و دارندگان فیش‌های عمره می‌توانند در صورت تمایل با همکاری دفاتر مجاز به این امر مبادرت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار