سرپرست فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: در سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب ۱۴ خرداد و قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲, ۶۵ برنامه شاخص در شهرستان گنبدکاووس اجرا می شود.

۶۵ برنامه شاخص به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد در گنبدکاووس اجرا می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سرهنگ سید علی حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های 14 و 15 خرداد در گنبدکاووس اظهار داشت: در راستای گرامیداشت سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد, برنامه‌هایی در سطح پایگاه‌های مقاومت و حوزه مقاومت بسیج در گنبدکاووس اجرا خواهد شد.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا, جلسات روشنگری و بصیرتی, محفل انس با قرآن, افطاری‌های ساده در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت, از جمله برنامه‌های شاخص در این 2 روز خواهد بود.

سرپرست فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و تحولات منطقه‌ای انتظار می‌رود در سال جاری همه مدیران دستگاه‌های اجرایی پای کار آیند و مراسمات خوبی را در این 2 روز برگزار کنیم.

سرهنگ حسینی تاکید کرد: با توجه به اینکه در سال جاری برنامه اعزام به مرقد امام خمینی(ره) را نداریم, در نظر داریم برنامه متمرکز و محوری خوبی را در عصر روز 14 خرداد ماه با سخنرانی, سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مسجد قائمیه همراه با صرف افطار برگزار کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز گفت: برنامه متمرکز و محوری گرامیداشت 14 خرداد ماه با سخنرانی سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مسجد قائمیه برگزار می‌شود.

‌عبدالقدیر کریمی‌ اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی متاثر از قیام 15 خرداد بود و ما باید این روز را به شایستگی تمام گرامی بداریم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: بیست و نهمین سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب و  پنجاه و پنجمین سالروز  قیام 15 خرداد را در شرایط خاص کنونی در پیش‌رو داریم و باید در برنامه ‌های این 2 روز, اهداف، رویکرد و سیاست‌های انقلاب اسلامی تبیین و مطرح شود.

وی افزود: استکبار جهانی با کینه‌توزی‌ها و هجمه‌های خود, سعی دارد تا مردم را ناامید و خسته کند, اما با مدیریت حکمیانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های اثرگذار دولت در حوزه داخلی و دیپلماسی خارجی, مانند گذشته شکست خواهد خورد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: شعار امسال"افتخار به گذشته و امید به آینده" است و در این شعار این معنا متبلور است که ملت ایران به گذشته خود, چون پیروزی انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب اسلامی می‌بالد و به آینده انقلاب اسلامی امیدوار است.

کریمی تاکید کرد: فضاسازی چهره شهر به گونه‌ای باشد که نگاه مردم و افکار عمومی را نسبت به مراسمات خاص آماده‌تر کند و باید از ظرفیت‌هایی مانند دانشگاه ها و آموزش و پرورش برای زنده کردن امید در جوانان, در اجرای برنامه های این 2 روز بهره برد.

وی یادآور شد: ما هر چه داریم از انقلاب اسلامی, قیام 15 خرداد و رهبر کبیر انقلاب است و وظیفه داریم در جهت تکریم و قدردانی, مراسمات خوبی را برگزار کنیم.

حجت الاسلام علی فتحی, رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: برنامه های ایام 14 و 15 خرداد همانند سنوات قبل در مسجد قائمیه برگزار می‌شود و تفاوت آن نسبت به سال‌های قبل, این است که این برنامه‌ها قبل از اذان مغرب و عشاء بوده و با نماز جماعت و صرف افطار پایان می‌یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه مسجدی به نام امام خمینی(ره) در شهرک فرهنگیان گنبدکاووس واقع است, برنامه محوری نیز در شب 15 خرداد در این مسجد برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به برگزاری افطاری ساده در امامزاده یحیی ابن زید( ع)  و حضور گسترده مردم در این ایام در امامزاده و به ویژه شب‌های قدر که مقارن با 14 و 15 خرداد است, برنامه محوری نیز در این امامزاده انجام خواهد شد.

حجت الاسلام فتحی تاکید کرد: در بخش داشلی‌برون, در روزهای 13 و 14 و 15 خرداد به مناسبت گرامیداشت این ایام, در 3 نقطه داشلی‌برون, شامل اینچه‌برون, کرند و یکی از روستاهای داشلی برون برنامه‌های گرامیداشت این ایام, به همراه محفل انس با قرآن و صرف افطار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار