معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان خبر داد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از برگزاری جشنواره گلدسته‌های سبز (دعوت به نماز) در رشته‌های سرود، نمایش، فیلم کوتاه، نرم‌افزار، عکاسی، تصویرسازی، خوشنویسی، نقاشی و شعر در بین تمامی مقاطع تحصیلی دانش‌آموزی در استان گلستان خبر داد.

برگزاری جشنواره گلدسته‌های سبز (دعوت به نماز) در بین دانش‌آموزان گلستان/ شناسایی بیش از 60 هزار بی‌سواد در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴ ‌؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: شناسایی بی‌سوادان و افراد بازمانده از تحصیل، اولویت اول شورای سوادآموزی استان است.علی‌اصغر طهماسبی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 1397 اظهار کرد: یکی از مباحث مهم کشور و استان ریشه‌کنی بی‌سوادی است، در حال حاضر بیش از 60 هزار بی‌سواد در استان گلستان شناسایی شده‌اند که باید برای شناسایی بیشتر بی‌سوادان از ظرفیت بهزیستی و کمیته امداد نیز استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: احکام دستگاه‌های پیگیری سواد آموزی در شهرستان‌های استان گلستان توسط استاندار امضا شده و به این عزیزان ابلاغ خواهد شد.

طهماسبی افزود: نهضت سوادآموزی از ابتدای پیروزی انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس و تا امروز به فعالیت خود ادامه می‌دهد که با توجه به عمر 40 ساله انقلاب، وجود افراد بی‌سواد در کشور و استان گلستان در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه هیچگاه خود را از آموزش و پرورش جدا نمی‌دانیم، گفت: اگر بخواهیم جامعه‌ای توسعه یافته داشته باشیم باید آموزش و پرورش آن نیز توسعه یافته شود چرا که آموزش و پرورش، رکن اصلی توسعه پایدار است و در این مسیر همه باید به هم کمک کنیم تا آموزش و پرورش به اولویت اول جامعه تبدیل شود.

وی از برگزاری جشنواره گلدسته‌های سبز (دعوت به نماز) در رشته‌های سرود، نمایش، فیلم کوتاه، نرم‌افزار، عکاسی، تصویرسازی، خوشنویسی، نقاشی و شعر در بین تمامی مقاطع تحصیلی دانش‌آموزی در استان گلستان خبر داد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار