پرواز شماره 3339 شرکت هواپیمایی ایران ایر از مقصد مشهد مقدس به گرگان با تاخیر 8 ساعته همراه شد و این امر گلایه شدید و اعتراض مسافران را به همراه داشته است.

تاخیر پرواز مشهد به گرگان، 8 ساعته شد/ یک پذیرایی ساده، پرونده تاخیر پرواز را بست/ تصاویر

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ پرواز شماره 3339 شرکت هواپیمایی"ایران ایر" که بنا بود در تاریخ 12 خرداد ماه ساعت 20:15 دقیقه فرودگاه مشهد مقدس را به سمته فرودگاه گرگان ترک نماید، با 8 ساعت تاخیر در ساعت 3 بامداد روز یکشنبه اقدام به برقراری پرواز کرده است.

بر اساس این گزارش، بسیاری از مسافران این پرواز در محیط ترمینال داخلی فرودگاه به انتظار نشسته اند تا پرواز گرگان به مقصد مشهد مقدس به زمین بنشیند.

این امر محقق نشد و با توجه به اینکه پرواز گرگان به مشهد بار دیگر تاخیر داشته، موجب گردید مسافران اعتراض نمایند.

در همین بین و در حوالی ساعت 1 بامداد روز یکشنبه، کانتر مربوطه اقدام به تحویل بلیط پرواز به مسافران را داشته است و در جوار آن نیز، یک پک غذایی به مسافران تحویل داده شد تا صدای اعتراض مسافران شنیده نشود و موضوع تاخیر های مکرر پرواز با یک بسته مواد غذایی سر هم آمد.

DSC 0025

با این حال مسافران پرواز مربوطه منتظر اعلام اطلاعات پرواز بودند که پرواز مد نظر در فرودگاه شهید هاشمی نژاد به زمین نشسته است اما اطلاعات پرواز نیز در حوالی ساعت 2 بامداد اعلام کرد که پرواز در ساعت 3 انجام خواهد شد.

این امر بار دیگر گلایه شدید مسافران را همراه داشته است و موجب گردید اعتراض مسافران شدید تر شود.

متاسفانه مسئولین شرکت هواپیمایی ایران ایر دلیل این همه تاخیر چند ساعته و معطل ماندن مسافران را بدی آب و هوا اعلام کردند و تنها با یک پک غذایی، موضوع تاخیر پرواز را فیسله دادند.

8837

DSC 0026

DSC 0027

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار