دور جدید تمرینات تیم ملی آبهای آرام مردان کشور با حضور ورزشکار ملی پوش و با تجربه گلستانی در تهران آغاز شد.

قایقران گلستانی به تیم ملی دعوت شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ دبیر هیات قایقرانی گلستان روز یکشنبه در این رابطه  اظهار کرد: با دعوت کادر فنی تیم ملی، عادل مجللی تنها گلستانی حاضر در پانزدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان در بخش کانو کانادایی است.

علی صولی اظهار کرد: این اردو از امروز 13 خرداد در دریاچه آزادی آغاز می شود و ملی پوشان تا دوم تیرماه به انجام تمرین زیر نظر کادر فنی خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: تیم ملی قایقرانی آبهای آرام ایران خود را برای حضوری قدرتمندانه در بازی های آسیایی اندونزی آماده می کند.

به گزارش ایرنا احمدرضا طالبیان، امین بوداغی، پیمان قویدل، علی آقامیرزایی و امید احمدی در بخش کایاک و شاهو ناصری، علی اجاقی، پژمان دیوسالار، محمدنبی رضایی و عرفان زنده پی قایقرانان بخش کانو کانادایی دعوت شده به این مرحله از اردوی تیم ملی هستند.

عادل مجللی یکی از 3 ورزشکار گلستانی است که سابقه حضور در بازی های المپیک را دارد.

در دوره گذشته بازی های المپیک در برزیل مجللی به همراه پژمان قلعه نویی در رشته پرتاب وزنه و فرهاد قائمی در تیم ملی والیبال ایران گلستانی های حاضر در ریو بودند اما موفق به کسب مدال نشدند.

هجدمین دوره بازی‌های آسیا از 27 مرداد ماه امسال به میزبانی شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود و مجللی یکی از امیدهای ورزش گلستان برای حضور در این مسابقات است.

در دوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد 20 ورزشکار رشته های گوناگون از گلستان اعزام شدند که حاصل تلاش آنها 2 نقره تیمی در کبدی زنان و مردان، 2 طلا در والیبال و والیبال نشسته مردان، یک نقره والیبال نشسته زنان و یک برنز قایقرانی بود.

 

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار