معاون تعلیم و تربیت سپاه گنبدکاووس خبر داد

معاون تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس از برگزاری طرح جوانه‌های صالحین در 42 مسجد گنبدکاووس خبر داد.

برگزاری طرح جوانه‌های صالحین در 42 مسجد گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت‌الاسلام علیرضا مظفری امروز  در گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن فضل تابستان و فراغت بیشتر دانش‌آموزان در این ایام، اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز همگام با برخی از دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی دوره‌ها و طرح‌های تابستانی خود را به منظور تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان شهرستان اجرایی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نگاه مجموعه مسوولان بسیج  سپاه توانمندسازی نوجوانان و جوانان در کنار توجه به پر کردن اوقات فراغت است، خاطرنشان کرد: عمده کلاس‌ها و دوره‌های طرح تابستانه ناحیه مقاومت بسیج با محوریت مساجد و ائمه جماعات برگزار می‌شود که خود این موضوع نیز می‌تواند بر روند تربیتی و استحکام بنیان‌های اعتقادی و دینی این عزیزان تاثیر مثبتی بگذارد.

معاون تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری محلات در دستور کار ما قرار گرفته است، ادامه داد: حضور جدی در پارک‌ها و بوستان‌ها برای ارتباط گرفتن با جوانان و نوجوانان و البته خانواده‌ها در فصل تابستان از دیگر برنامه‌های ما برای بهره‌برداری مناسب و فرهنگی از اوقات فراغت است.

مظفری از برگزاری طرح فراغت تابستانه جوانه‌های صالحین در 42 مسجد شهرستان گنبدکاووس توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه، تصریح کرد: این طرح که دارای کلاس‌ها و دوره‌های مختلف فرهنگی، اعتقادی، علمی، ورزشی و تربیتی است از ابتدای تابستان در این مساجد آغاز خواهد شد و پایگاه‌های بسیج محلات به عنوان مجری این طرح اقدام خواهند کرد.

وی برگزاری برنامه ویژه تفرجگاه‌ها را در بوستان‌های شهرستان گنبدکاووس از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان در طول تابستان دانست و گفت: این برنامه به صورت ویژه در جوار دریاچه مصنوعی گنبدکاووس به مدت دو ماه هر شب از نماز مغرب و عشاء تا نیمه شب برگزار خواهد شد.

معاون تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس برگزاری کلاس‌های فرهنگی، مهارتی، آموزشی و علمی را برنامه ویژه کانون فرهنگی بسیج سپاه گنبدکاووس در تابستان سال جاری اعلام کرد و افزود: این کلاسها با تدریس اساتید مجرب و نخبه شهرستان و با حضور تعداد کثیری از نوجوانان و جوانان شهرستان برگزار خواهد شد.

مظفری با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای نوجوانان و جوانان شهرستان گنبدکاووس می‌تواند به عنوان یک اقدام عملیاتی در تابستان در دستور کار ادارات و نهادهای مسوول قرار بگیرد، تاکید کرد: ما در مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز به سهم خود آمادگی همکاری در برپایی این نمایشگاه را داریم و امیدواریم بتوانیم در این مسیر گام‌های موثری را برداریم.

وی با بیان اینکه در پایان تابستان سال جاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس از فعالان طرح اوقات فراغت در شهرستان تجلیل خواهد کرد، ادامه داد: این مراسم که با حضور مسوولان و مدیران ارشد شهرستانی برگزار خواهد شد می‌تواند به هم‌افزایی و افزایش انگیزه‌ها برای اقدامات منسجم در این حوزه کمک کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار