فرماندار گرگان:

فرماندار جدید گرگان گفت: تندیس شهدای گرانقدر و عزیز ما باید در میادین شهر نصب شود، زیرا بخشی از توسعه شهر گرگان عزت دادن به شهدا و رزمندگان است.

بخشی از توسعه شهر گرگان عزت دادن به شهدا و رزمندگان است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان با «ابوالقاسم صفوی» فرماندار جدید گرگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که به مناسبت انتصاب «ابوالقاسم صفوی» به عنوان فرماندار گرگان صورت گرفت، ابتدا سرهنگ «مسعود جمشیدی» انتصاب وی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان اظهار داشت: اعتماد و اطمینانی که مسئولین نظام به جنابعالی داشته و به این سمت بسیار مهم و ارزشمند منصوب کرده‌اند را به فال نیک می‌گیریم زیرا در این برهه از زمان خدمت خالصانه به این مردم ولایتمدار یک نعمت الهی است.

در ادامه سرهنگ جمشیدی به تشریح وظایف و ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس وظیفه دارد تا ارزش‌های دفاع مقدس را که حکایت از فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و ازخودگذشتگی عمومی جامعه است را حفظ و برای نسل‌های حال و آینده اشاعه دهد و در این راستا با توجه به حجم بالای جامعه ایثارگری استان گلستان لازم است که اسناد دوران دفاع مقدس و نقش این استان در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس را جمع آوری و در اختیار جامعه قرار دهند و از این آثار حمایت کند و از تحریف دوران دفاع مقدس جلوگیری کند لذا اجرای این مأموریت مستلزم کمک و همکاری همه مسئولین به ویژه فرماندار است.

در ادامه فرماندار شهرستان گرگان بیان داشت: بنده افتخار می کنم که بزرگ شده دوران انقلاب و دفاع مقدس بوده و به عینه آن دوران را لمس کرده و در مقطعی جزو رزمندگان دفاع مقدس بوده‌ام و در کنار شهدا و رزمندگان آن دوران حضور داشته‌ام و تمام جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های مردم شهیدپرور و رزمندگان و شهدا را شاهد بودم؛ لذا بر همه واجب است که از به فداکاری و از خودگذشتگی مردم شهیدپرور جامعه استانی همانند سایر کشورهای دنیا ارج بنهیم زیرا آنها به قهرمانان جنگ خود احترام خاص و ویژه می‌گذارند و مجسمه و تندیس آنها را در سطح میادین شهرهای‌شان نصب می‌کنند چرا ما به این مهم توجه نکنیم و میادین شهرمان را با تندیس شهدای گرانقدر مزین نکنیم زیرا بخشی از توسعه شهر گرگان عزت دادن به شهدا و رزمندگان است.

وی عنوان کرد: ما همه مدیون خون پاک شهدا هستیم و در این راستا هر کاری را بدون منت در جهت ادامه راه آنان باید انجام دهیم زیرا امروز دشمن در صدد است تا امید را از ملت ما بگیرد و ما باید با تمام وجود تلاش کنیم با ادامه دادن راه رزمندگان، شهدا، ایثارگران و جانبازان و احیای فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس، امید و نشاط را در جامعه ایجاد کنیم.  

صفوی گفت: دوران دفاع مقدس همگی ایثار و فداکاری بوده و ملت ایران نیز قدردان شهدا جانبازان ایثارگران است و امروز اگر امنیت و آرامش داریم و اینکه همچنان قدرت اول منطقه هستیم همگی به دلیل این است که این ملت تمام قد با تبعیت از شهدا و جانبازان و رزمندگان در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

وی افزود: مجموعه حفظ آثار دفاع مقدس، تداعی کننده و یادآور نام آورانی است که در برهه ای از زمان بدون هیچ چشم داشتی جان پاکشان را در دست گرفته و به ندای ملکوتی رهبر زمانشان لبیک گفتند و جانشان را ایثار کردند.

این مسئول در خصوص ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گفت: وجود مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان از ضروریات غیرقابل انکار است و ان‌شاء‌الله تلاش می‌کنیم تا در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده و مرکز فرهنگی ساخته شود که در خور شأن جامعه استان، رزمندگان، پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس باشد تا دینمان را به شهدا و خانواده معظم آنان ادا کنیم.

بخشی از توسعه شهر گرگان، عزت دادن به شهدا و رزمندگان است

بخشی از توسعه شهر گرگان، عزت دادن به شهدا و رزمندگان است

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار