طی حکمی از سوی فرهاد رهبر

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، احمد مهرابیان به عنوان رئیس دانشگاه آزاد واحد گنبدکاووس منصوب و از زحمات رضا رضایی شیرازی تقدیر شد.

احمد مهرابیان سرپرست دانشگاه آزاد گنبدکاووس شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ پس از آنکه در سال گذشته و با روی کار آمدن علی‌اکبر ولایتی و فرهاد رهبر در راس هرم مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی، تغییرات در دانشگاه‌های آزاد کشور آغاز و پس از چند ماه به استان گلستان رسید، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری که پیش از این سابقه نمایندگی مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی را در پرونده داشت بر کرسی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان نشست تا اینکه به مرور تغییرات در راس واحدهای شهرستانی دانشگاه آزاد استان نیز کلید خورد و در گام‌های نخست واحدهای مینودشت، علی‌آبادکتول و بندرگز و پس از آن گالیکش و آزادشهر با تغییر در ریاست دانشگاه رو به رو شدند.

با توجه به اقدامات و تلاش‌های رضا رضایی شیرازی در دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس و ضرورت حضور وی برای به پایان رساندن برخی از کارهای ناتمام از جمله اخذ رشته‌های بسیار خوب پبراپزشکی برای نخستین بار در گنبدکاووس، وی تا پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1396-97 به کار خود ادامه داد تا امروز طی حکمی از سوی فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و به پیشنهاد حجت‌الاسلام «سیدعلی طاهری» سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان «احمد مهرابیان» به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس جایگزین وی شود.

در حکم ابلاغی از سوی «فرهاد رهبر» اینگونه آمده است: «بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید».

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های رضا رضایی شیرازی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس در مدت تصدی مسوولیت تشکر و قدردانی و برای او در ادامه مراحل زندگی آرزوی توفیق کرده است.

احمد مهرابیان، استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول و دارای دکتری تخصصی مهندسی صنایع در گرایش اتوماسیون بوده و ریاست دانشکده مدیریت و حسابداری، معاونت آموزشی و دانشجویی دانشکده مدیریت و حسابداری، مدیر پژوهش، ریاست باشگاه پژوهشگران جوان، مدیر گروهی دکتری صنایع و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول را در کارنامه دارد.

وی مدرک تحصیلی کارشناسی خود را در رشته مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه زاهدان اخذ کرده و در مقطع کارشناسی ارشد نیز در دانشگاه مازندران در رشته مهندسی صایع مشغول به تحصیل شده و نهایتا تحصیلات خود را در مقطع دکترا در دانشگاه آزاد تهران در رشته صنایع گرایش اتوماسیون به پایان رسانده است.

این چهره نسبتا جوان که سوابق متعدد علمی و پژوهشی از جمله نگارش چندین عنوان مقاله را در رزومه خود دارد، از مردمان غیور و ولایتمدار سیستانی است که به نظر می‌رسد برای تحقق وعده حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در روز معارفه مبنی بر استفاده از همه ظرفیت‌های قومیتی استان گلستان در دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به سوابق مدیریتی و علمی متعدد به این مسوولیت گمارده شده است.

گفتنی است پیش از این نیز رضا رضایی شیرازی که دارای مدرک دکترای تربیت بدنی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد علی‌آبادکتول بوده است حدود سه سال با موفقیت نسبی در جذب رشته‌های پیراپزشکی و رشته‌های تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد بر کرسی ریاست دانشگاه آزاد گنبدکاووس تکیه زده بود و پیش از او نیز اسمعیل علی‌بیگی معاون فعلی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و دارای مدرک دکترای مهندسی برق به مدت هفت سال در این عنوان مشغول به خدمت بوده است.

دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس در سال 1379 با همت و تلاش‌های مرحوم حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی امام جمعه وقت، جمعی از خیرین و مسوولان دولتی آن سال‌ها در این شهرستان با یک ساختمان کوچک و با مدیریت ابراهیم ابراهیمی کار خود را آغاز کرد و امروز دارای سه ساختمان آموزشی، سوله ورزشی مجهز، نمازخانه، سلف، آزمایشگاه و لابراتوار تخصصی زبان در 14 هکتار زمین می‌باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار