قهرمانی بسکتبال نوجوانان غرب آسیا

تیم ملی بسکتبال نوجوانان در نخستین دیدار خد در مسابقات قهرمانی بسکتبال نوجوانان غرب آسیا مقتدرانه عراق را شکست داد و با یک شروع طوفانی روز نخست را به پایان رساند.

شروع طوفانی بسکتبال نوجوانان ایران در مسابقات غرب آسیا

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های بسکتبال نوجوانان غرب آُیا به مصاف عراق رفت و توانست با اقتدار این تیم را شکست دهد.

در کوارتر نخست این دیدار، تیم ملی کشورمان با نتیجه 25 بر سه پیروز شد و در ادامه نیز کوارتر دوم این دیدار با نتیجه 41 بر 10 به سود نوجوانان کشورمان به پایان رسید.

در کوارتر سوم نیز نوجوانان ما پیروز میدان بودند و این کوارتر با نتیجه 75 بر 23 به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید و در نهایت ملی پوشان نوجوان کشورمان موفق شدند تیم عراق را با نتیجه 91 بر 36 شکست دهند.

تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان در ابتدای این بازی با ترکیب ابتدایی رضا نظری‌کیا، شایان حصاری، پارسا فلاح، معین خرسندی و پویا حقی به میدان رفت و عراقی‌ها نیز با ترکیب ابتدایی حسین عالم عبدالسعده، حسین علی حسین، دیاری ارکان عبدالکریم، منجد حیدر و مصطفی آزاد خورشید به میدان رفت.

تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان دوشنبه ساعت 16 به مصاف اردن خواهد رفت و عراق امروز ساعت 16 با لبنان دیدار خواهد کرد.

این مسابقات تا روز چهارشنبه در گرگان ادامه خواهد داشت./فارس

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار