رئیس ورزش و جوانان گرگان:

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان گفت: ۶ پروژه ورزشی تا پایان امسال در گرگان افتتاح می‌شود که شامل پنج سالن چند منظوره روستایی و خانه وزنه برداری است.

۶ پروژه ورزشی تا پایان امسال در گرگان افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  رمضانعلی تربتی نژاد بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سه سالن چند منظوره ورزشی در روستاهای امیرآباد، نصرآباد و قرن آباد گرگان در هفته دولت افتتاح می‌شوند و دو سالن چند منظوره ورزشی هم در روستاهای معصوم آباد و کفشگیری به احتمال زیاد در دهه فجر افتتاح خواهند شد.

وی افزود: خانه وزنه برداری گرگان واقع در محله ویلاشهر را پیگیری کردیم که این پروژه تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس ورزش و جوانان گرگان با بیان اینکه این شهرستان دارای ۳۰ پروژه ورزشی نیمه تمام است، گفت: پروژه سالن ورزشی ۶ هزار نفری واقع در مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان برای تکمیل نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است.

تربتی نژاد ادامه داد: پروژه هتل ورزش واقع در محله چاله باغ گرگان هم به سه میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد و امیدواریم تا پایان سال افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی در خصوص برخی نیازهای ورزش گرگان، خاطرنشان کرد: گرگان تنها مرکز استانی است که خانه ژیمناستیک ندارد و استخر مخصوص مسابقات شنا و واترپلو هم در گرگان نداریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار