رئیس کانون دفاتر خدمات الکترونیک کشور:

رئیس کانون دفاتر خدمات الکترونیک کشورگفت: اجرای برنامه های پیشگیری از وقوع جرم نقش مهمی در کاهش ثبت شکایت ها دارد.

کاهش شکایت ها در کشور نیازمند اجرای برنامه های پیشگیرانه است

به گزارش گلستان 24 ؛ محمد رضا دشتی اردکانی رئیس کانون  دفاتر خدامت الکترونیک کشور گفت : کاهش شکایت ها در کشور نیازمند اجرای برنامه های پیشگیری از وقوع جرم است  که تاثیر بسزائی بر کاهش آن ها دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه دفاتر الکترونیک قضائی دادخواست های مراجعان را ثبت می کنند و نه شکایت ها را، اما آمار ثبت دادخواست ها نشان می دهد که نیازمند عزم جدی در این زمینه هستیم.

دشتی اردکانی در ادامه افزود: دفاتر الکترونیک قضائی در تمامی شهرهای کشور به صورت سیستم یکپارچه عمل  می کند، به طوری که این سامانه برای مردم ایران در خارج از کشور هم برای پیگیری ابلاغ های قضائی قابل دسترسی است.

وی افزود : اجرای طرح ثبت شکایات در دفاتر الکترونیک که در ماه های آینده اجرائی خواهد شد، نقش مهمی در ثبت صحیح شکایت ها خواهد داشت و از وجود دلال های جلوی دادگستری ها، ارائه شهادت های دروغ و ثبت مدارک جعلی در ایجاد پرونده های قضائی پیشگیری خواهد کرد.

به گفته دشتی اردکانی این طرح  انقلابی در طرح شکایت ها و ارائه دادخواست ها ایجاد خواهد کرد و امید داریم تا پایان سال ۹۷ برنامه های جدید در نظر گرفته شده برای ارائه خدمات بهتر به مراجعان در جهت احترام به حقوق شهروندی به اجرا درآید.

انتهای پیام / مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار