فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: دانشگاه فرهنگیان از حداقل امکانات بی‌بهره است و استحکام بنا ندارد.

ساختمان دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس نیاز به نوسازی دارد

به گزارش گلستان 24 , عبدالقدیر کریمی عصر امروز در جلسه تعیین تکلیف فضای جدید دانشگاه فرهنگیان در گنبدکاووس اظهار داشت: رویکرد و نگاه ما این است تا تصمیمی گرفته شود که نه تنها آموزش و پرورش دچار مشکل و آسیب نشود, بلکه مشکل فضای فیزیکی دانشگاه نیز تامین شود.

وی افزود: چند مکان مانند دبیرستان بقیه الله در بلوار دانشجو, دبیرستان نمونه بصیرت در شهرک فرهنگیان و چند مکان دیگر در نظر گرفته شده و باید با نظر کارشناسی دقیق, فضایی انتخاب کرد که مشکل اجتماعی ایجاد نشود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: آموزش و پرورش با وجود اینکه مشکلات در حوزه مدارس و نیروی انسانی دارد, اما همیشه پای کار بوده و در ایجاد دانشگاه تقریب مذاهب در گنبدکاووس همکاری‌های خوبی داشته است.

جذب 300 دانشجو در سال تحصیلی امسال در دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس

احمد دستمرد معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال 300 دانشجو از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب و در این دانشگاه تحصیل خواهند کرد، باید پیگیر فضای فیزیکی مناسب برای آن باشیم.

وی افزود: استحکام این بنا از سال‌های گذشته ناایمن بوده و در سال‌های گذشته موافقت احداث آن با اعتبار اولیه 500 میلیون تومان امضاء شد که به دلایلی ساخته نشد.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: بخشی از ساختمان این دانشگاه تخریبی اعلام شده و باید تا احداث جدید این ساختمان این دانشگاه به یکی از 2 دبیرستان پیشنهادی که اعلام شده نقل مکان کند.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار