مدیرکل راه و شهرسازی ‌گلستان از بهره‌برداری ۳۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۶۳ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی و کلنگ‌زنی ۳ پروژه همزمان با هفته دولت با حضور مقامات استانی و کشوری خبر داد.

۳۱ پروژه عمرانی راه و شهرسازی گلستان بهره‌برداری می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل 13 پروژه در حوزه مهندسی ساخت، 16 پروژه در حوزه بازآفرینی شهری، 2 پروژه شهرسازی و معماری می‌شود.

وی از جمله مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح را بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستانهای استان و بهره‌برداری از ساختمان‌های فرمانداری رامیان و مراوه‌تپه و ساختمان اداری اداره کل بهزیستی استان اعلام کرد.

رئیس شورای حمل و نقل گلستان از آغاز پروژه احداث چهارخطه و بهسازی فاز دوم محور خوش ییلاق به طول 25 کیلومتربه عنوان یکی از مهمترین پروژه های بخش راهسازی استان نام برد که در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی احداث فاز یک ایستگاه آتش نشانی در گنبد و سرای محله درمحله انجیراب گرگان و بهر ه برداری از فاز یک مجموعه تکایای پاسرو و مدرسه علمیه صالحیه و تکیه جوانان در محله سرچشمه گرگان خبر داد.

وی به پروژه های بخش شهرسازی و معماری نیز اشاره ای کرد و افزود: رونمایی از طرح جامع شهر نوکنده و طرح جامع – تفصیلی شهر علی‌آباد از پروژه‌های این بخش است.

محبوبی در پایان از واگذاری و افتتاح 385 واحد مسکن مهر و 65 واحد تجاری در سایت زیتون شهرستان گرگان در قالب 10 پروژه در سطح استان با اعتباری معادل 138 میلیارد ریال به صورت تسهیلات بانکی خبرداد.

به گفته دبیر شورای مسکن گلستان، این واحدها در شهرستان‌های بندرترکمن، گرگان، ، علی آباد کتول ساخته شده‌اند.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار