کاپیتان تیم ملی کبدی:

کاپیتان تیم ملی کبدی کشورمان با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی نوشت: فردا بازی نیمه‌نهایی با هندوستان یک فینال زودرس است و امیدواریم به یاری خدا و دعای خیر شما مردم از پس ابر قدرت کبدی دنیا بر بیاییم.

می‌رویم که بجنگیم/ امیدوارم از پس ابرقدرت کبدی جهان بر بیاییم

به گزارش گلستان 24 ؛ تیم ملی کبدی مردان موفق شد با برتری برابر تمام حریفانش در گروه خود با پنج پیروزی و بدون باخت به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در جاکارتا راه یابد.

تیم ملی کبدی مردان ایران با حضور هفت بازیکن گلستانی فردا در یک فینال زود رس به مصاف تیم ملی کبدی هندوستان خواهد رفت، هندوستانی که سال‌ها است به عنوان تنها حریف مشکل‌ساز برای ایران آرزوی طلای آسیا را بر دل کبدی ایران گذاشته است.

تیم ملی کبدی مردان ایران امسال بر اساس اظهارات بازیکنان و سرمربی گلستانی تیم ملی و نمایش بازی‌های جذاب و قدرتمند از همبستگی و آمادگی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است و این امید وجود دارد که امسال مدال خوش رنگ طلای آسیا در کارنامه ملی‌پوشان ثبت شود.

فاضل اتراچالی کاپیتان تیم ملی کبدی مردان کشورمان که چند سالی است در لیگ کبدی هندوستان بازی می‌کند و از محبوبیت قابل توجهی بین دوستداران کبدی در هندوستان برخوردار است، ساعتی پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: فردا بازی نیمه نهایی با هند، یک فینال زود رس، فردا می‌ریم که تاریخ ساز شیم.

13970530000910_Test_PhotoI

وی در ادامه نوشت: می‌ریم که با قدرت تمام تلاشمان را بکنیم، می‌ریم که نتیجه چند ماه سختی و تمرین را بگیریم، می‌رویم که بجنگیم،نتیجه هرچی که خدا بخواهد بدست می‌آید، امیدوارم بتوانیم به یاری خدا و دعای خیر شما مردم از پس ابر قدرت کبدی دنیا بر بیاییم.

فاضل اتراچالی، ابوذر مهاجر، ابوالفضل مقصودلو، محمد ملاک، محمداسماعیل مقصودلو، میثم عباسی، محسن مقصودلو از گلستان و هادی اشترک، حمید میرزایی نادر، محمد اسمعیل نبی بخش، محمد قربانی، محمد امین نصرتی و با هدایت غلامرضا مازندرانی (گلستان) دیگر اعضا تیم ملی کبدی مردان در بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 هستند.

انتهای پیام/ فارس

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار