بازی های آسیایی 2018

تیم های ملی کبدی زنان و مردان ایران با حضور بازیکنان گلستانی خود امروز جمعه مدال های طلای هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را به ترتیب با پیروزی در دیدار نهایی مقابل هند و کره جنوبی کسب کردند.

زنان و مردان کبدی کار گلستان طلایی شدند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  تیم ملی کبدی زنان ایران با کسب پیروزی در دیدار نهایی در مقابل تیم قدرتمند هندوستان مدال طلای بازی های آسیایی 2018 اندونزی را به دست آورد، گلستان سه نماینده در این تیم دارد.

تیم ملی کبدی زنان ایران در حالی در دیدار فینال هجدهمین دوره بازی های آسیایی به مصاف هند رفت که زهرا عباسی و صدیقه جعفری به عنوان بازیکن و زهرا رحیم نژاد به عنوان سرپرست هر سه از گلستان این تیم را همراهی می کردند.

در این دیدار زنان ایران موفق شدند با نتیجه 27 بر 24 پیروز شوند و برای نخستین بار به مدال طلای این رقابت ها دست یابند.

ایران در مرحله گروهی کره جنوبی و بنگلادش را شکست داد و مقابل چین تایپه باخته بود.

ملی پوشان کبدی بانوان در مرحله نیمه نهایی تایلند را از پیش رو برداشتند و در فینال با هندوستان قدرتمند روبرو شدند.

این طلا نخستین مدال بازیکنان گلستانی حاضر در رقابت های آسیایی جاکارتا محسوب می شود.

**مردان طلایی گلستان

تیم ملی کبدی مردان ایران نیز که از سرمربی و هفت بازیکن گلستانی در ترکیب خود استفاده می کرد، توانست با نتیجه 26 بر16 مقابل کره جنوبی پیروز و مدال طلای این دوره را کسب کند.

این تیم به سرمربی گری غلامرضا مازندرانی و حضور فاضل اتراچالی، ابوالفضل مقصودلو، محمداسماعیل مقصودلو، محسن مقصودلو، میثم عباسی، ابوذر مهاجر و محمد ملاک از گلستان توانست بدون شکست قهرمان هجدهمین دوره مسابقات آسیایی در جاکارتا شود.

شاگردان مازندرانی در دیدار نهایی این رقابت ها با نتیجه 26 بر 16 کره جنوبی را شکست دادند.

پیشتر تیم ملی کبدی مردان در مرحله گروهی بدون شکست حریفانی از ژاپن، پاکستان، نپال، مالزی و اندونزی را از پیش رو برداشت و با تداوم موفقیت در نیمه نهایی از سد هند هم گذشتند.

پس از این پیروزی سید مناف هاشمی استاندار و بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان طی پیام هایی، موفقیت ورزشکاران گلستانی را به تبریک گفتند

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار