مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان گفت: نمایشگاه فروش پاییزه در گرگان از ۱۳ شهریورماه امسال به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه‌های استان گلستان برپا می‌شود.

نمایشگاه فروش پاییزه از ۱۳ شهریورماه امسال در گلستان برپا می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ مهرداد یزدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه فروش بهاره اظهار داشت: در آستانه فصل پاییز، نمایشگاه ویژه فروش پاییزه در گرگان برگزار می‌شود و مردم استان می‌توانند با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی نسبت به بازدید و خرید اقلام موردنیاز خود اقدام کنند.

وی افزود: این نمایشگاه از 13 شهریور ماه به مدت 7 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان دایر خواهد بود. مردم می‌توانند در این مدت از ساعت 14 تا 22 در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان اظهار داشت: افرادی که متقاضی شرکت در این نمایشگاه هستند، می‌توانند با شماره‌های 09903989903 و یا با شماره 09903989902 تماس بگیرند.

وی گفت: این نمایشگاه به‌منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد برنامه‌ریزی شده  و تلاش ما بر این است که به اصناف و بازار نیز آسیب نرسد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان گفت: این نمایشگاه ها در راستای تنظیم بازار با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد برپا می شود و ما تلاش می کنیم که به اصناف و بازار نیز آسیب نرسد.

وی افزود:با توجه به افزایش تقاضا در بازه‌های زمانی مختلف مانند ایام قبل از آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا اگر چنین نمایشگاه هایی برگزار نشود عرضه دچار مشکل می شود و این امر بر قیمت کالاها نیز تاثیر دارد.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی استان گلستان در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا واقع شده است.

انتهای پیام/ ز

 

ارسال نظر

آخرین اخبار