کرسی ریاست هیئت کشتی استان گلستان با حضور اعضای مجمع هیئت و دبیر فدراسیون کشتی، به "محمدحسین ملاح" سپرده شد.

رئیس هیئت کشتی استان گلستان با حضور دبیر فدراسیون انتخاب شد

به گزارش گلستان 24 ؛ محمدحسین ملاح در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان گلستان که با حضور اعضای مجمع هیئت و دبیر فدراسیون کشتی برگزار شد، با کسب 14 رای از 16 رای مأخوذه (2رای سفید) به مدت 4 سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

در این انتخابات که نماینده شهرستان‌ها و اعضای  مجمع استان حضور داشتند، "محمد حسین ملاح" به عنوان تنها نامزد انتخابات رئیس هیئت کشتی استان بود که پس از 8 ماه سرپرستی این هیئت، کرسی ریاست را از آن خود کرده است.

براساس رای اعضای مجمع هیئت کشتی استان گلستان، رئیس هیئت کشتی استان گلستان می‌تواند، اعضای هیئت رئیسه را انتخاب کند.

دبیر فدراسیون کشتی در این مراسم گفت: کشتی همیشه دستخوش اقدامات افراد است و همیشه افراد عامل پیشرفت و یا شسکت برنامه‌های کشتی هستند. امروز ورزش سبب افزایش نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود و این نشان می‌دهد ورزش تا چه میزان در جامعه تاثیرگذار است.

وی افزود: زمانی نوکنده مهد کشتی ایران بود و زمانی که نوکنده وجود داشت جویباری وجود نداشت و همیشه نمایندگان نوکنده در تیم ملی موفق و سربلند بودند و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌هایی که هیات کشتی استان در آینده اجرایی خواهد کرد، کشتی نوکنده را به همان روزهای اوج بازگرداند.

دبیر فدراسیون کشتی تاکید کرد: امروز جایگاه کشتی استان گلستان هفتم کشور است در حالی که کشتی گلستان در 2 سال گذشته در جایگاه یازدهم قرار داشت.

لایق گفت: قهرمانی کشتی گلستان در لیگ دسته یک نشان از تحول در کشتی استان گلستان است و این نشان می‌دهد اگر گلستان بخواهد می‌تواند در آینده جایگاه خودش را دوباره به دست آورد.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار