اعتیاد سرپل جرائم بزرگ

با تلاش پلیس آگاهی شهرستان بندرگز قاتل جوان 17 ساله که جسد وی روزهای گذشته در نوکنده کشف شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

تیغ تیز معتاد 22 ساله بر قلب جوان 17 ساله در نوکنده/ تداوم قتل‌ها با سلاح سرد و گرم در گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ 12 شهریور ماه جاری جسد جوان 17 ساله در مناطق جنگلی شهر نوکنده از توابع شهرستان بندرگز کشف شد.

آثار ضربه چاقو بر پیکر این جوان و به جا ماندند دیگر آثار جرم در صحنه نشان دهنده وقوع درگیری و قتل این جوان بود که بلافاصله تیم کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان بندرگز تحقیقات تخصصی را برای کشف حقیقت آغاز کردند.

در روند تحقیقات، کارآگاهان سرنخ‌هایی را یافتند که به یک شماره تماس می‌رسید که از روز حادثه خاموش شده و دیگر تماسی از طریق این شماره تلفن همراه برقرار نشد.

تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت تا آنکه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، کارآگاهان را به فردی رساند که از دوستان مقتول بود و بر اساس اطلاعات موجود، وی آخرین نفری بود که مقتول را از نزدیک ملاقات کرده است.

پس از به دست آمدن این سرنخ‌ها، کارآگاهان با کسب دستور قضایی، این فرد را که از اهالی منطقه شهرستان بندرگز بوده دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بندرگز با تائید خبر دستگیری قاتل این جوان 17 ساله، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: متهم بلافاصله پس از دستگیری به مقر انتظامی منتقل تا تحقیقات تکمیلی انجام شود.

عباس حیدری بیان کرد: متهم ضمن اعتراف به قتل متهم بیان کرده که در روز حادثه وی را در منطقه دیده و با موتورسیکلت به محل وقوع درگیری و جنایت رفتند.

وی اضافه کرد: متهم مدعی شده قبل زا وقوع این حادثه با متهم به صورت لفظی درگیر شده و مقتول به وی توهین کرده و در ادامه درگیری فیزیکی مقتول قصد داشته با چوب وی را مورد ضرب و شتم قرار دهد که متهم نیز با چاقوی همراهش به وی ضربه وارد کرده که به قلبش اصابت کرده است.

حیدری درباره سوابق متهم گفت: وی دارای سابقه مصرف مواد مخدر بوده و بیکار است و مقتول 17 سال و متهم 22 سال سن دارد.

گفتنی است، بر اساس اطلاعات به دست آمده، با هماهنگی مرجع قضایی، امروز بازسازی صحنه نیز انجام و پرونده و مستندات موجود و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

گفتنی است، مردادماه امسال فرمانده انتظامی گلستان ضمن تائید افزایش وقوع قتل در سال جاری تاکید کرد که هیچ یک از قتل‌های رخ داده منشا امنیتی ندارد و قالب آنها منشا اختلافات خانوادگی و فردی دارد و یا به دلیل عدم توانایی کنترل خشم و حمل سلاح‌های سرد و گرم عامل وقوع قتل‌ها بوده است.


انتهای پیام/ فارس

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار