رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: بر اثر تصادف امشب در محور شهرستان کلاله به گلیداغ راکب ۱۶ ساله موتور سیکلت جان خود را از دست داد و ۸ نفر دیگر زخمی شدند که حال ۳ نفر وخیم گزارش است.

تصادف در کلاله یک کشته و ۸ مصدوم در پی داشت؛ حال ۳ نفر وخیم است

به گزارش گلستان 24 ؛ جواد بیاری اظهار داشت: دیشب یک دستگاه پژو 206 با یک دستگاه موتور سیکلت که دو راکب داشت تصادف کرد و به علت شدت جراحات, راکب موتورسوار در دم جان باخت و سرنشین دیگر آن به شدت مصدوم شد.

وی افزود: در همین هنگام، موتورسیکلت دیگری به همراه 2 سرنشین, برای جلوگیری از منحرف شدن و سقوط در دره با این دستگاه پژو 206 محل حادثه تصادف کرده و واژگون می‌شود که دو سرنشین این موتور سیکلت نیز به شدت مصدوم شدند.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: این حادثه 8 مصدوم و یک فوتی داشت که حال مصدومان راکبین موتورسیکلت‌ها وخیم گزارش شده است.

وی تاکید کرد: پنج سرنشین پژو 206 نیز مصدوم شدند و به بیمارستان حضرت رسول اکرم ( ص)  کلاله منتقل شدند

بیاری یادآور شد: این حادثه در محور گلیداغ به یانبلاغ  صورت گرفت که یک فوتی و هشت مصدوم داشت که دو مصدوم توسط هلال احمر و 6 مصدوم توسط اورژانس 115 به بیمارستان کلاله منتقل شدند.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: حال یکی از راکبین موتورسیکلت بسیار وخیم و دو سرنشین موتور سیکلت دیگر نیز نامساعد و وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/ تسنیم

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار