استاندار گلستان:

استاندار گلستان با بیان این که دشمن جرأت جنگ با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، گفت: این امر حاکی از توانمندی و اقتدار ایران در منطقه و در سطح جهانی است.

دشمن جرأت جنگ با جمهوری اسلامی ایران را ندارد

 به گزارش گلستان 24 ؛ سید مناف هاشمی، صبح شنبه، در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان که به‌ مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: جلسه امروز نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: در ۴۰ سال گذشته مردم ما سختی ها و مشکلات زیادی را تحمل کرده و توطئه‌های زیادی را هم پشت سر گذاشتند و طبق فرموده رهبری از این شرایط خطیر و این پیچ بزرگ تاریخی هم عبور خواهیم کرد.

هاشمی ادامه داد: این که رهبری می فرمایند هیچ کس جرأت جنگ با جمهوری اسلامی ایران را ندارد نشان از توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در سطح جهانی است.

وی اضافه کرد: امروز شعار و پیام امام حسین (ع) در قلب آمریکا و اروپا رسوخ کرده و راهپیمایی ها و عزاداری هایی را مشاهده می کنید که نشان از پیام سالار شهیدان و پیام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

جنگ توسط مردم اداره شد

استاندار گلستان تصریح کرد: دشمن ابتدا با جنگ نظامی و بعد از آن هم با اعمال تحریم ها و فشارها نتوانست، آسیبی به جمهوری اسلامی ایران بزند.

هاشمی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند ما در جنگ برکاتی داشته ایم که در همه صحنه ها از آن بهره جسته ایم؛ ما توانستیم انقلاب خود را به جهان صادر کنیم و محرومیت خویش و ستم متجاوزان را ثابت کنیم.

وی ادامه داد: ایشان فرمودند ما در جنگ آموختیم که باید روی پای خود بایستیم و کشورهای دوست و دشمن را بشناسیم.

هاشمی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب هم فرمودند جنگ به وسیله مردم اداره شد، هم ارتش و هم سپاه و هم نیروهای انتظامی متکی به ایمان و صفای مردم بودند و آنچه که ما داریم متعلق به مردم است.

استاندار گلستان گفت: رهبری فرمودند جنگ هشت ساله ما را قوی تر کرده و اگر این جنگ نبود این سربازان شجاع نشان داده نمی شدند و این حرکت مخلصانه مردم مجال بروز و ظهور نمی یافت.

هاشمی تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در سطح جهانی حرف‌هایی برای گفتن دارد و این باعث مباهات است؛ صنایع موشکی ما، اقتدار ما در حوزه مذاکرات و جایگاه ایران در دنیا باعث ترس دشمنان شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز به وحدت بیشتری نیاز داریم، امروز هم مردم و مسئولان نباید بهانه ای به دست دشمن بدهند زیرا دشمن هم در داخل و هم در خارج حضور جدی دارد و در حوزه اقتصاد عزم خود را جزم کرده تا به کشور آسیب بزند.


انتهای پیام /مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار