رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با کسانی که در فرآیند حمل ونقل جاده‌ای اخلال و برای رانندگان مشکلاتی مانند ضرب و شتم و رعب و وحش ایجاد کنند، به‌فوریت برخورد قضایی شدید می‌کنیم.

برخورد قضایی شدید در انتظار مخلان امنیت حمل و نقل جاده‌ای در گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهارداشت: در روزهای اخیر گزارشاتی داشتیم مبنی بر مزاحمت‌ها و تعرضاتی در برخی نقاط کشور به ناوگان حمل و نقل جاد‌ ای که این امر با اعتراض رانندگان مواجه شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و درخواست‌های رانندگان و مالکین ناوگان جاده‌ای جهت پیگیری و برخورد قانونی با اخلالگران و برهم زنندگان امنیت جاده‌ای به کلیه دادستان‌های شهرستان‌ها اعلام کردیم کسانی که از تردد کامیون‌ها جلوگیری و یا اقدام به تخریب، ضرب و شتم و ایجاد رعب و وحشت بین رانندگان کنند، به‌فوریت با آنان برخورد قضایی شدید می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: با تشکر از رانندگان عزیز که تلاش خوبی در استان گلستان در جابجایی کالا دارند و بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی در استان گلستان نداشتیم ولی با  تاکید بر اینکه در شرایط کنونی حمل و جابجایی مایحتاج زندگی مردم نباید با خللی مواجه شود به همه دستگاه‌های انتظامی، امنیتی، دادستان‌ها و روسای دادگستری‌های شهرستان‌های استان گلستان اعلام شده است با افراد مخل حمل و نقل جاده‌ای قاطعانه برخورد کنند.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار