نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: می توان با باغ روس ها مکاتباتی انجام شود تا از این مکان به عنوان پارک استفاده شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

مکاتبات لازم برای استفاده از «باغ روس‌ها» انجام شود

به گزارش گلستان 24 ؛

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، صبح سه شنبه در دیدار با شهردار و مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان، اظهار کرد: از شهردار به خاطر تمهیداتی که در النگدره اندیشیدند، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: باید در النگدره برنامه ای در نظر گرفت تا هیچ ماشینی رفت وآمد نکند و به جای آن از خودروهای برقی یا کالسکه استفاده شود.

نورمفیدی با بیان این که طرح زوج و فرد در این جنگل مورد استقبال مردم قرار گرفته، اضافه کرد: در این زمینه نباید سخت بگیریم بلکه باید کاری کنیم مردم همراهی با نظام را بپذیرند چرا که مردم به این فضاها  نیاز دارند و باید این زمینه ها را برا آن ها فراهم کنیم.

امام جمعه شهرستان گرگان با اشاره به گسترش پارک شهر با الحاق فرمانداری به آن، تصریح کرد: من به فضای سبز معتقد و پایبندم و باید اجازه دهید تا این فضاها گسترش یابد و مردم از آن بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: می توان با باغ روس ها مکاتباتی انجام شود تا از این مکان به عنوان پارک استفاده شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

نورمفیدی به روز آتش نشان گریزی زد و گفت: حدیثی از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است با این مضمون که اگر کسی متجاوزی را از یک جمعیت دفع کند (چه آب، سیل یا آتش) بهشتی است.

وی با بیان این که در حادثه پلاسکو ۱۶ آتش نشان خود را از دست دادیم، اظهار کرد: کار با آتش محیط خطرناکی است و آتش نشانان خطر را به جان می خرند و افرادی که جان خود را در این مسیر از دست می دهند حتما به مقام شهید و شهدا نائل می شوند.

امام جمعه گرگان گفت: می دانم حقوق ها وضعیت مناسبی ندارد و من دعا می کنم برای شما با برکت باشد و فعالیت هایتان مورد قبول حق قرار گیرد.

انتهای پیام /مهر

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار