گلستان پشتوانه تیم ملی والیبال است

به گزارش گلستان 24 ؛ بهنام محمودی بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران در حاشیه مسابقات والیبال ساحلی تور بین المللی بندرترکمن گفت:: بندرترکمن و استان گلستان ظرفیت بالایی دارد که مسئولین ورزش این استان در تلاش هستند این استان پشتوانه خوبی برای تیم ملی والیبال ساحلی باشد تا ایران در جایگاه اصلی در آسیا برسد. 

محمودی گفت:: خاطرات خوبی از گنبد و آق قلا و همچنین دوستان بسیار خوبی در ترکمن صحرا دارم که با حضور در این مسابقات از دیدن شان لذت بردم. 

محمودی گفت:: با برگزاری مسابقات بین المللی والیبال ساحلی در استان‌هایی که شرایط آب و هوایی مناسب دارند قطعادر توسعه والیبال موفق‌تر می‌شویم.

وی ادامه داد: استان گلستان و ترکمن صحرا به غیر از والیبال ساحلی در والیبال سالنی هم جز ء قطب‌های والیبال ما هستند 

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت:: تماشاچیان خوبی که در گلستان داریم از ارکان اصلی والیبال برای رشد و پیشرفت این رشته است.

بهنام محمودی گفت:: قطعا ناظر بین المللی فدراسیون جهانی وقتی که شرایط برگزاری و امکانات و تماشاچیان تور بین المللی والیبال ساحلی را دیدند درگزارشات خوبی به فدراسیون جهانی ارسال می‌کنند و برای میزبانی‌های بعدی گلستان در سطح جهانی اثر گذار است.


محمودی در پایان گفت: برای افزایش امکانات میزبانی گلستان مسئولین ورزش کشور اعتبارات مالی را بیشتر اختصاص به این استان اختصاص بدهند.

انتهای پیام /باشگاه خبرنگاران

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار