مسئول بسیج دانش آموزی گلستان:

مسئول بسیج دانش آموزی گلستان اعزام راهیان نور را بهترین بستر برای انتقال مفاهیم فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت: امسال ۶ هزار دانش آموز گلستانی به مناطق عملیاتی کشور اعزام می شوند.

راهیان نور بهترین بستر برای انتقال مفاهیم فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالرضا برزگر صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس حدود ۵۵۰ هزار نفر دانش آموز از آرمان های انقلاب و آب و خاک این کشور دفاع کردند که از این تعداد ۳۶ هزار نفر شهید شدند.

وی اعزام راهیان نور را بهترین بستر برای انتقال مفاهیم فرهنگ دفاع مقدس دانست و افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، انتقال فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، شهادت و مقاومت از مهمترین اهداف اعزام راهیان نور است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان گلستان گفت: با توجه به اینکه در سال گذشته حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام داشتیم، با برنامه ریزی های انجام شده امسال هم شاهد اعزام ۶ هزار نفر دانش آموزان به مناطق عملیاتی کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه سه هزار دانش آموز دختر در مهر و آبان ماه سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام می شوند، یادآور شد: حدود سه هزار نفر از دانش آموزان پسر در بهمن ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

برزگر خاطرنشان کرد: این دانش آموزان از مقاطع متوسطه دوره دوم هستند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار