رئیس دفتر رئیس‌جمهور رد واکنش به نامه اخیر آیت‌الله علوی گرگانی برای کاهش هزینه‌های اربعین برای زوار ایرانی به تسنیم گفت: به عنوان دولت وظیفه خودمان می‌دانیم که تسهیلات را برای اربعین فراهم کنیم.

واکنش رئیس دفتر روحانی به نامه آیت‌الله علوی گرگانی درباره اربعین

به گزارش گلستان24؛محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، درباره نامه اخیر آیت الله علوی گرگانی به رئیس جمهور درباره فراهم نمودن تسهیلات برای اربعین، گفت: احتیاجی نیست کسی نامه بنویسد، ما خودمان قبل از هر چیزی دنبال این قضیه بودیم، شما ببینید چرا وزیر کشورمان فقط برای اربعین به عراق سفر کرد و با وزیر کشور اونجا صحبت و تفاهم کردند؟

وی ادامه داد: ما خودمان عنوان و قبول کردیم که چه عراقی ها بپذیرند یا نه از مردممان به جای اینکه دلار بگیریم، ریال می‌گیریم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بین این مطلب که مسئله اربعین یک کار اعتقادی است و به اعتقادم یک کار سیاسی به معنای قدرت شیعه در جهان و بسیار مهم است،  تصریح کرد: ما به عنوان دولت وظیفه خودمان می‌دانیم که هم تسهیلات را فراهم کرده و حمایت کنیم تا آنجا که همه چیز برای زوار امام حسین (ع) که مشرف می‌شوند، فراهم بشود.

وی تاکید کرد: ما حتی به استانداری‌ها و وزارتخانه‌های مختلف گفتیم هرکاری که می‌توانید انجام دهید و تسهیلات فراهم کنید که این کار انجام شود.

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    واعظی جان چراآتش به جانت افتاد یک شخصیتی به شمانصیحت پدرانه کرده است.احتیاجی نیست کسی نامه بنویسد، ما خودمان قبل از هر چیزی دنبال این قضیه بودیم چه معنایی دارد؟
    ادب پاسخگویی رابایدازکی بیاموزیم؟ دراین چندوقت پدرمردم درآمد شمافقط نظاره گربودیدومردم هم ناله ونفرینشان ازدست شمابه آسمان هفتم می رسید.شرکت های لبنی الان هم چندروزدرمیان محصولات خودراگران می کنند بنده اعتراض کردم گفتند: گرانی های اخیرغیرقانونی بوده و تشکیل پرونده داده ای آیاارزان شد؟ نه. پس شغل شمافقط تایید گرانی های جانبی باپوششی قانونی بوده است.
    خداسایه علوی گرگانی هاراازسرمان کوتاه نکندوگرنه جناب واعظی همین یک قلقلک هم به شماواردنمی شد.همه چیزشماهامقام ودنیایتان می باشد. راستی سازمانهای بین المللی هم مادی گراهستند! قبل ازمحرم اقدامات همکارانتان درشهرداری تهران همیشه درخاطرمردم ماندگارخواهد ماند.

آخرین اخبار