رئیس انجمن بیوشیمی فیزیک ایران گفت: پانزدهمین کنفرانس ملی بیوشیمی فیزیک ایران از امروز در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان آغاز شد.

همایش ملی بیوشیمی فیزیک ایران در گرگان آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی‌اکبر موسوی‌موحدی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کنفرانس ملی بیوشیمی فیزیک ایران اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی گرگان امروز و فردا میزبان همایش ملی بیوشیمی فیزیک ایران است.

وی افزود: در این همایش ملی 200 نفر از محققان و اساتید دانشگاهی عضو انجمن بیوشیمی فیزیک ایران آخرین یافته‌ها و تحقیقات علمی در رشته بیوشیمی فیزیک پزشکی را در قالب مقاله، سخنرانی و پوستر ارائه می‌کنند.

رئیس انجمن بیوشیمی فیزیک ایران پیشرفت‌های علمی کشور در این زمینه ها را با اهمیت دانست و گفت: در این همایش مقاله‌های علمی برتر در قالب سخنرانی و پوستر ارائه و از 4 مقاله برتر انتخاب و از صاحبان آنها با اهدا جایزه قدردانی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار کرد: با هدف گسترش تعاملات علمی بین این واحد دانشگاهی و مراکز علمی و تحقیقاتی کشور، واحد گرگان میزبان پانزدهمین کنفرانس ملی بیوشیمی فیزیک ایران است.

سید علی طاهری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به عنوان قطب علمی در استان گلستان و به منظور فراهم کردن زمینه گسترش تعاملات علمی بین دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و مراکز علمی و تحقیقاتی کشور از امروز میزبان پانزدهمین کنفرانس ملی بیوشیمی فیزیک ایران است.

طاهری اظهار کرد: ترویج فعالیت‌های تحقیقاتی با برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند توسعه و رشد تولید علم در کشور و استان گلستان را در پی داشته باشد و دانشجویان، استادان و محققان را با یافته‌های جدید علمی در داخل کشور آشنا سازد.

در پایان هم شرکت‌کنندگان مقالات خود را ارائه کردند و آقای اصغر طاهری از دانشگاه اصفهان هم به عنوان محقق برتر در زمینه بیوشیمی معرفی شد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار