رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس:

رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس با اشاره به حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گنبدکاووس گفت: بعد از این بازدیدها مجوز راه‌اندازی دانشکده بین‌الملل توانبخشی و یا پرستاری و مامایی در گنبدکاووس صادر شده است.

اخذ مجوز راه‌اندازی دانشکده بین‌الملل علوم پزشکی در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ رضا صابری امروز در گفت و گو با خبرنگاران در گنبدکاووس پیرامون آخرین وضعیت پیگیری راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی در شهرستان گنبدکاووس و خروج انحصار تحصیلات این رشته در مرکز استان گلستان، اظهار کرد: چند سالی است که با تمام وجود پیگیر توسعه آموزش عالی سلامت در سطح شهرستان گنبدکاووس و شرق استان گلستان هستیم که در برخی از مواقع تا یک قدمی این توسعه نیز رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه پس از چند بار فراز و نشیب در تصمیمات منتهی به ایجاد دانشگاه و یا دانشکده علوم پزشکی در گنبدکاووس آخرین تلاش‌ها به حضور رئیس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در شهرستان منجر شد، افزود: در این حضور ارزشمند که دیدار و بازدیدهای مختلف و مهمی صورت گرفت ظرفیت‌های بی‌شمار شهرستان گنبدکاووس در حوزه سلامت به سمع و نظر مسوولان عالی کشور رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس از پیگیری مصوبات و تفاهم‌های این دیدارها پس از بازگشت اعضای کمیسیون به تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: از دو مرحله مهم ایجاد و راه‌اندازی مجموعه دانشگاهی حوزه سلامت در گنبدکاووس مرحله نخست آن به لطف خدا و همت و پیگیری مسوولان شهرستانی و استانی محقق شده است.

صابری از مکاتبه‌ای از سوی مسوولان وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی به نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در این مکاتبه از اخذ تصمیم و صدور مجوز ایجاد دانشکده بین‌الملل در یکی از حوزه‌های توانبخشی و یا پرستاری و مامایی در گنبدکاووس خبر داده شده و از نمایندگان مجلس خواسته شده تا در بودجه سنواتی سال 98 ردیف بودجه‌ای را برای این دانشکده در بودجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه دو سال منتظر همین مجوز چند خطی بودیم که با پیگیری نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس در مجلس، فرماندار ویژه، امام جمعه، مسوولان شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی به فرجام رسید، ادامه داد: حال باید تلاش کنیم تا بودجه این دانشکده در بودجه سالانه کشور در نظر گرفته شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه همانطور که در راستای توسعه بهداشت و درمان در شرق استان گلستان برای بیمارستان شهرستان گالیکش ردیف بودجه اختصاص می‌یابد این مهم نیز شدنی است، تصریح کرد: انتظار ما تلاش همه‌جانبه همه مسوولان و نمایندگان شرق استان گلستان برای تحقق ردیف بودجه برای دانشکده بین‌الملل در گنبدکاووس هستیم.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار