گنبد:

بنا بر گفته‌های رییس اورژانس گنبد کاووس، عصر دیروز، در شهرک صنعتی گنبد کاووس، 2 کارگر که برای رفع مشکل یک تانکر قیر به داخل آن رفته بودند، دچار سوختگی شدید شدند.

سوختگی شدید دو کارگر براثر انفجار تانکر قیر در گنبد

به گزارش گلستان ۲۴؛ مجید ایگدری (رییس اورژانس گنبد کاووس) در ارتباط با خبر انفجار تانکر قیر در شهرستان گنبد کاووس در عصر روز گذشته، اظهار داشت: تانکر حامل قیر در یک کارخانه واقع در شهرک صنعتی گنبدکاووس دچار مشکل می‌شود که ۲ کارگر برای رفع مشکل داخل تانکر رفته و با جوشکاری درصدد رفع مشکل بر می‌آیند.

وی افزود: متاسفانه براثر گرمای تولید شده در جوشکاری و وجود مواد اشتعال زا و نشت گاز، تانکر منفجر و افراد داخل آن دچار سوختگی شدید می‌شوند.

ایگدری گفت: ۲ مصدوم حادثه با حدود ۳۰ سال سن دچار سوختگی با ۹۰ و ۷۰ درصد می‌شوند که در تماس تلفنی با اورژانس،۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مصدومان را به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل می‌شوند. در نهایت برای مداوای بهتر و تحت نظر پزشکان متخصص عصر همان روز (دیروز) به بیمارستان ۵ آذر گرگان بخش سوختگی اعزام شدند.

رییس اورژانس گنبدکاووس اظهار داشت: یکی دیگر از کارگران برای نجات جان دوستان خود وارد تانکر می‌شود که  دچار سوختگی ۱۰ درصد شده و خوشبختانه از بیمارستان مرخص می‌شود.

انتهای پیام/ ایلنا

ارسال نظر

آخرین اخبار