شهردار گرگان:

شهردار گرگان از بهره برداری از ۴۰ پروژه در دهه فجر امسال و تلاش برای تعادل بخشی در توسعه مرکز استان خبر داد و گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شهربازی گرگان کلنگ زنی می شود.

شهربازی گرگان دهه فجر کلنگ زنی می شود/ تلاش برای تعادل بخشی توسعه

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا دادبود صبح پنج شنبه در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح روگذر محور افسران - بزرگراه شهید کلانتری اظهار کرد: تلاش می کنیم با درک شرایط موجود کارهای بزرگی برای شهر گرگان انجام دهیم هرچند می دانیم برداشتن قدم های بزرگ در این شرایط کار سختی است.

وی با بیان این که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ پروژه در گرگان به بهره برداری می رسد، افزود: همچنین در این ایام عملیات اجرایی ۱۵ پروژه بزرگ و سرمایه گذاری آغاز می شود.

شهردار گرگان ادامه داد: در اجرای پروژه ها و برنامه های شهری سعی کرده ایم تمام نقاط شهر را ببینیم و از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: در بعضی از برنامه ها و پروژه های عمرانی و خدماتی، شهرداری مستقیم ورود کرده و در بعضی موارد از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین بهره برده ایم.

دادبود با اشاره به این که تاکنون خیرین نصب ۳۰ نیمکت شهری و ساخت یک سرویس بهداشتی را در شهر گرگان برعهده گرفته اند، تصریح کرد: در حوزه های مختلف سرمایه گذاری در شهر گرگان ورود  و با سرمایه گذاران مذاکره کردیم و تا پایان سال پروژه های زیادی را آغاز می کنیم.

وی از کلنگ زنی شهر بازی گرگان در ایام دهه فجر امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده پروژه های مختلفی را برنامه ریزی کرده ایم که اعتقاد داریم هرچند در تعادل بخشی توسعه گرگان موثر است اما تنها مختص گرگان نیست.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار