فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ضربه و خدشه به انقلاب بودند و جنگ را به ما تحمیل کردند.

دشمن با جنگ تحمیلی به‎دنبال ضربه به انقلاب اسلامی بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار حسین معروفی امروز در یادواره شهدای مسجد جامع و یادبود تدفین شهدای گمنام شهرستان کردکوی اظهار کرد: شهدا برای پیشبرد اهداف والای اسلامی و امت اسلام جان خود را فدا کردند و مسیر حسینی را اعتلا بخشیدند.

وی با اشاره به گردهمایی بزرگ مسلمانان جهان در اربعین حسینی تصریح کرد: مانور بزرگ اسلامی با حضور ۲۳ میلیون مسلمان در اربعین حسینی را شاهد بودیم و باید گفت هیچ امپراطوری جز دلدادگان حسینی نمی‌توانستند چنین حماسه‌ای را خلق کنند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان امام حسین(ع) را بقای اسلام دانست و گفت: دفاع مقدس چه از نگاه مادی و چه از نگاه معنوی مقدس است.

معروفی افزود: امروز حرکت‌های بزرگ و عمیق فرهنگی مثل اربعین تکمیل کننده مسیر حکومت جهانی امام زمان(عج) است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان یادآور شد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ضربه و خدشه به انقلاب بودند و جنگ را به ما تحمیل کردند.

معروفی با بیان اینکه در ۲۰۰ سال گذشته جز در دوران دفاع مقدس هرگاه جنگی به ما تحمیل شد قطعه‌ای از خاک کشور عزیز ما جدا شد، افرود: جز سوریه هیچ کشوری در دوران دفاع مقدس به ما کمک نکرد، دشمن یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر خاک ما را اشغال کرده بود اما نتوانست حتی یک وجب از خاک کشورمان را در تصرف خود نگه دارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دوران دفاع مقدس تاکید کرد: افتخار می‌کنیم که ۱۹۰ هزار جوان قهرمان را در دوران دفاع مقدس تقدیم راه اسلام کردیم ولی ناموس و میهن خود را حفظ کردیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: شهدا متعلق به ملت ایران و متعلق به انقلاب اسلامی هستند و همه ملت ایران به چنین شهدایی افتخار می‌کنند که جان خود را برای عزت و سربلندی و بزرگی کشور اعطا کردند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار