مدیرکل فرودگاه‌های استان:

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: مطالعات طرح جامع فرودگاه بین‌‌المللی گرگان مرکز استان گلستان تصویب و ابلاغ شد.

طرح جامع فرودگاه بین‌‌المللی گرگان تصویب شد

به گزارش گلستان ۲۴ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان، رامین آذری اظهار داشت: با توجه به پایان مطالعات و برگزاری جلسه بررسی نهایی طرح جامع، طرح نهایی پس از تصویب، به منظور برنامه‌ریزی و پیگیری امور ساخت‌و‌ساز و توسعه فرودگاه گرگان، توسط رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ابلاغ شد.

وی هدف از تهیه و اجرای طرح جامع فرودگاه گرگان را توسعه متوازن و هماهنگ زیرساخت‌ها، برنامه‌ریزی راهبردی و جامع، افزایش کارایی و بهره‌وری فرودگاه، هماهنگی با اسناد بالادست و برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و جلوگیری از اعمال سلیقه در توسعه فرودگاه اعلام کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان افزود: این طرح که نقشه راه در اجرای سیاست‌های توسعه فرودگاه گرگان است، با بررسی وضع موجود، پیش‌بینی‌های آینده، برآورد سطوح و تجهیزات مورد نیاز، ارزیابی گزینه‌های پیشنهادی، ارائه برنامه اجرایی و اقتصادی برای دستیابی به اهداف هوانوردی، ارتقاء ایمنی و رشد فعالیت‌های مبتنی بر طرح جامع انجام می‌شود.

آذری اظهار کرد: مطالعات طرح جامع فرودگاه گرگان پس از برگزاری جلسات کارشناسی و با همکاری پژوهشکده حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، توسط مهندسان مشاور آتک انجام و به تصویب نهایی رسید.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار