فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به ۴۰ فقره سرقت موبایل در استان گلستان و استان‌های اطراف خبر داد.

سارق سابقه‌دار موبایل در گلستان دستگیر شد

به گزارش گلستان 24 ؛ ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان سرقت را زیرمجموعه امنیت عمومی دانست و اظهار داشت: سرقت، از جمله جرائمی است که احساس امنیت را خدشه‌دار کرده و پلیس برای مقابله با سارقان همه توان خود را به کار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: در همین راستا و پس از وقوع چندین فقره سرقت موبایل در شهرهای گرگان، گنبدکاووس و استان‌های همجوار، ماموران پلیس آگاهی گنبدکاووس، شناسایی و دستگیری سارق را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: پس از بررسی شیوه و شگردهای سرقت و انجام یک سری اقدامات تخصصی، سرانجام ماموران به سرنخ‌هایی از این سارق سابقه‌دار رسیدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند در یک عملیات موفقیت‌آمیز وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی شده که پس از مشاهده مستندات پلیس، چاره ای جز اعتراف نداشته و به 40 فقره سرقت موبایل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری مردم، عامل بسیار مهمی در پیشگیری از وقوع جرایم خصوصا سرقت بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

 

ارسال نظر

آخرین اخبار