گنبد:

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس گفت: تعهد اشتغال شهرستان تا پایان امسال ۴ هزار و ۱۲ نفر پیش‌بینی شده که تاکنون یک هزار و ۹۴۱ فرصت شغلی جدید معادل ۴۸ درصد تعهدات، محقق شده است.

۴۰۰۰ شغل تا پایان امسال در گنبدکاووس ایجاد می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالحکیم سلاق ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان اظهارداشت: 13 طرح پشتیبان مبلغ 670 میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند و برای 593 طرح انفرادی نیز 5 میلیارد و 940 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: در حوزه اشتغال فراگیر 13 میلیارد تومان به یک واحد اقتصادی و 6 میلیارد تومان هم برای تکمیل درمانگاه مصلی اختصاص پیدا کرد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس بیان داشت: برای 540 طرح بیش از  599 میلیارد ریال تسهیلات پیش‎بینی شده که از این تعداد بررسی 330 طرح با 40 میلیارد تومان تسهیلات و اشتغالزایی 556 در حال انجام است.

وی گفت: تاکنون هم 20 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل تسهیلات اشتغال روستایی به متقاضیان پرداخت شده که زمینه اشتغال 329 نفر را فراهم می‌کند.

عبدالقدیر کریمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس هم اظهارداشت: نگاه به اشتغال باید هدفمند و در راستای ایجاد فضای کارآفرینی و رونق کسب و کار باشد.

وی با بیان اینکه گنبدکاووس از نظر جذب تسهیلات اشتغالزایی رتبه دوم استان را دارد، گفت: در 2 سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه اشتغال و پرداخت تسهیلات در بخش‌داشلی برون انجام شده است. در این مدت سعی کردیم تا اعتبار تملک دارایی در این بخش افزایش یابد و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هم برای حضور در این منطقه ترغیب شوند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار