مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: در استان گلستان تاکنون ۵۵ مدرسه و ۳ مرکز بهداشت توسط بنیاد برکت احداث شده است.

۵۵ مدرسه توسط بنیاد برکت در گلستان احداث شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدمهدی سلمان‌زاده ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمین استان گلستان و امضای تفاهم نامه با اداره کل اوقاف اظهارداشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه‌های مختلف خدمات زیادی را به مردم خوب کشور ارائه داده است.

وی افزود: این ستاد تنها نهاد متولی اجرای اصل 45 و 49 قانون اساسی است و در هر استان دفتری برای خدمات دایر کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان گلستان بیان داشت: ساخت 8 باب خانه عالم، خانه محروم، مساجد و حوزه علمیه، پروژه‌های راه، گازرسانی به مناطق محروم از جمله برنامه‌های این ستاد است.

 

یک‌هزار و 400 خادم مساجد تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند

مسئول بیمه برکت منطقه شمال کشور هم در این مراسم گفت: با تفاهم‌نامه امضاء شده با اداره اوقاف گلستان در مرحله نخست یک‌هزار و 400 خادم تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار می‌گیرند.

کاویانی اظهار داشت: این بسته های درمانی با تعهدات فراگیر و کافی و با حداقل هزینه و تمهیدات ویژه برای خادمین در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با تاکید مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان در نظر داریم تا این پوشش فراگیر را به حدود 20 هزار نفر برسانیم تا بتوانیم حمایت‌هایی در حوزه‌های جراحی ویژه محدود،بستری و غیره انجام دهیم.

مسئول بیمه برکت منطقه کشور بیان داشت: در تفاهم‌نامه اوقاف و امور خیریه گلستان با بنیاد برکت، 5 خدمت بیمه‌ای در حوزه‌های بیمه درمان تکمیلی، بیمه حوادث بقاع متبرکه و مساجد، بیمه مسئولیت مدنی هیئت امنا و روسای هیئت امنا مساجد و اماکن متبرکه و بیمه خودرو هیئت امناء و خادمین ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: در بیمه حوادث همه مساجد و بقاع متبرکه با حداقل هزینه در برابر همه حوادث طبیعی و غیر مترقبه بیمه خواهند شد.

کاویانی گفت: یکی دیگر از پوشش‌های بیمه‌ای، بیمه آتش‌سوزی منازل خادمان و هیئت امنا مساجد و امکان متبرکه است که تحت پوشش این خدمت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار